ŗ מיל והיא מעולפת" (צילום: igorr, 123RF)
"3 מיל והיא מעולפת" | צילום: igorr, 123RF

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) כתב אישום חמור נגד יניב בן-עוז, אסף דולינסקי וליאור ציוני בגין ייבוא וסחר בכמות גדולה של סם אונס מאירופה. בן-עוז מואשם בסחר בסמים וייבוא סם מסוכן מסוג GBL ("סם אונס") ובשבעה אישומים נוספים בגין סחר בסמים מסוכנים מסוגים שונים, בעוד שדולינסקי וציוני מואשמים בסיוע ליבוא סם מסוכן, יבוא סם מסוכן והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות 

שלושת הנאשמים נעצרו הודות לפעילות סמויה של המשטרה, שכללה הפעלה של סוכנים סמויים. על פי כתב האישום, במהלך פגישה שהתקיימה בינואר האחרון בין הנאשם בן-עוז לשוטר סמוי, הסביר לו הנאשם כי השימוש בסם נגד הקורבנות הוא בטוח והסיכוי להיתפס נמוך. "אין (לסם) זכר בדם", טען. "זו הבעיה של המשטרה תמיד - להוכיח ששמו סם האונס".

בהמשך הסביר הנאשם לסוכן על השפעת הסם על הקורבן. "אתה שם לבחורה 3 מיל' והיא מעולפת", אמר. "אתה יכול לאנוס אותה ואז כשהיא מתעוררת והיא הולכת למשטרה, אין כלום - זו מילה מול מילה". במהלך הפגישה אף העביר בן-עוז לשוטר קפסולה המכילה את החומר החשוד כסם האונס.

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשמים קשרו קשר עם סוכני המשטרה במטרה להשיג 4 ליטרים של "סם האונס" ממדינה באירופה במטרה לייבא אותו לישראל. במסגרת זו, בדקו הנאשמים באתרי אינטרנט היכן ניתן לרכוש את הסם. לאחר שנתקלו בקשיים, יצרו קשר עם סוחר בברלין על מנת לרכוש ליטר מהסם ופעלו לייבא אותו לישראל.

בית המשפט המחוזי בירושלים הורה על המשך מעצרם של השלושה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.