_OBJ

בזמן שמערכת הבחירות בארץ מגיעה לישורת האחרונה והמתקפות ההדדיות בין שתי המפלגות הגדולות הולכות ומחריפות, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאם אמש (שבת) באירוע של הקהילה היהודית הרפובליקנית בלאס וגאס והתייחס גם למתרחש בישראל: "המרוץ יהיה צמוד". עוד הוסיף הנשיא האמריקני כי גם נתניהו וגם גנץ - "שניהם אנשים טובים".

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות  

במהלך הנאום פנה הנשיא לקהל הנוכחים באירוע והתעניין: "איך מתקדם המרוץ לראשות הממשלה בישראל?". בשלב זה רבים בקהל התחילו לצעוק "ביבי", אז השיב להם הנשיא האמריקני כי להערכתו "הבחירות יהיו צמודות" והוסיף כי "מדובר בשני אנשים טובים" - כשהוא מתכוון לרה"מ נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ.

טראמפ: "הבחירות בישראל יהיו צמודות"

מוקדם יותר התראיין גנץ יחד עם ראשי מפלגות נוספות ב"פגוש את העיתונות" בניסיון אחרון לשכנע את הבוחרים להצביע למפלגתו. בריאיון לרינה מצליח ביטל גנץ את אחת הביקורות שנמתחו על כך שהוא אינו בשל דיו כדי להיות ראש ממשלה משום שעליו לצבור ניסיון פוליטי וציבורי נוסף: "הישראלים יודעים היטב לאן הביאו אותם 13 שנים של נתניהו, איך הוא התחיל אותן ואיך הוא מסיים אותן, נדמה לי שתפקיד הרמטכ"ל הוא תפקיד מספיק בכיר וגדול בשביל לעשות התחלה פוליטית טובה".

_OBJ

עוד הוסיף גנץ: "עובדה, יצרנו אלטרנטיבה שלטונית במאה ימים. למה נתניהו פתאום כל כך מודאג? למה הוא יורד כל כך נמוך אם אין לו מה לדאוג ממנו?". לאחר מכן הצהיר שהוא יוכל להרכיב קואליציה שבראשה יעמוד - וחשף כי הוא כבר מנהל מגעים עם מפלגות אחרות.

_OBJ

גם רה"מ בנימין נתניהו התראיין אמש ל"חדשות סוף השבוע" ממעונו הרשמי שבירושלים והתייחס לכך שכחול לבן מובילה על הליכוד: "בסקרים האחרונים יש לצערי 4 מנדטים בין כחול לבן והליכוד והסיבה היא שמצביעי הליכוד הם שאננים". נתניהו קרא לתומכיו להתגייס ולתת את קולם: "הדרך היחידה להבטיח את שלטון הימין זה להצביע ליכוד".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו