שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "אם לא הייתי מאמין, לא הייתי נמצא כאן"

מאמן מכבי ת"א שמר על אופטימיות לפני ההמראה לטורקיה למשחק הקובע מול פנרבחצ'ה. הצהובים יחזיקו אצבעות לצסק"א וריאל מדריד כדי לא למצוא את עצמם בחוץ כבר הערב (ה'). קיין שחזר מארה"ב: "המשפחה שלי קודמת לכדורסל"

 

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) את האימון המסכם בישראל לפני הטיסה לאיסטנבול לקראת המפגש מחר (שישי, 20:45) עם פנרבחצ'ה במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה ביורוליג. אלכס טיוס לא התאמן וישב בצד בשל מחלה.

 

לטבלת היורוליג

 

הצהובים עדיין נלחמים על הסיכוי לעלות לפלייאוף. מכבי לא תלויה רק בעצמה, אבל תהיה חייבת קודם כל לצאת עם הניצחון מול מובילת הטבלה שכבר הבטיחה את המקום הראשון. בכל מקרה הם יכולים למצוא את עצמם בחוץ כבר הערב במידה וצסק״א מוסקבה תנצח בבית את באסקוניה וז׳לגיריס תפתיע את ריאל במדריד.

 

מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו במצב רוח טוב(צילום: אורן אהרוני)

 

"הכי חשוב זה המשחק שלנו", אמר המאמן, יאניס ספרופולוס. "נכון שאנחנו תלויים גם בתוצאות של הקבוצות האחרות, אבל אם לא נשחק טוב ולא נהיה מוכנים לא יישאר לנו סיכוי בכל מקרה".

 

על הגישה של הקבוצה למשחק והעובדה שפנר מגיעה, כשהמקום הראשון כבר בכיס שלה: "אנחנו יודעים שיש לנו משימה לא פשוטה, אבל נילחם כל זמן שיש לנו סיכוי. ברור שאני מאמין, אם לא הייתי מאמין לא הייתי נמצא כאן. אני חושב שפנרבחצ׳ה היא קבוצה רצינית עם מאמן רציני, והם לא באים רק כדי לשחק את המשחק, אלא גם כדי לנצח".

 

 

מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
ג'רמי פארגו. מה הוא מכין למחר?(צילום: אורן אהרוני)
 

 

דיאנדרה קיין חזר אמש (רביעי) לארץ אחרי ששהה 13 ימים בארה״ב לצד אימו החולה. קיין נראה מאוד מדוכדך בעקבות המצב המשפחתי הקשה ולא ברור עם איזו מוכנות מנטאלית הוא יעלה לפרקט. "הוא לא מוכן, אבל אנחנו מכבדים את זה ומקווים בשבילו שהכול יהיה בסדר", אמר ספרופולוס בנוגע אליו.

 

קיין דיבר בעצמו על המצב הלא פשוט: "המשפחה שלי קודמת לכדורסל. אני מעריך את זה שמכבי נתנה לי לטוס הביתה ולהיות לצד המשפחה שלי. אני תמיד מוכן לשחק לא משנה מה הסיכויים. יש לנו עוד משחק, נלחם חזק ונראה מה יקרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יאניס ספרופולוס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים