שתף קטע נבחר

בגלל האיגוד: האתלט רועי וסרמן פורש

הודף כדור הברזל החליט לסיים את הקריירה כי לא הביאו לו מאמן. אביו: "הוא לא יכול להתאמן לבד, כמעט שנה שמבטיחים לנו הבטחות". מכבי חיפה כרמל: "התמיכה הופסקה בידיעתו לאחר שהתברר שהוא למעשה שייך ללידר ירושלים"

הודף כדור הברזל וזורק הדיסקוס רועי וסרמן, החליט היום (שישי) להודיע על פרישה מפעילות בגיל 23 בלבד, כשאביו מאשים בפרישתו את האיגוד האתלטיקה הישראלי.

 

וסרמן הוא שיאן ישראל לנוער (היחיד שעבר את גבול 18 מטר), מדורג תשיעי בכל הזמנים בבוגרים וזכה ארבע שנים ברציפות במדליות באליפות ישראל. אלא שהיום, הוא נאלץ לעבוד בחברת סלולר למחייתו.  "אין מאמן מתאים ולא דאגו להכשיר", סיפר אבא שלו, יוסי על הסיבות לפרישה ל-ynet. "הביאו מאמן זר אבל לא השאירו אותו. אסור להתאמן לבד וגם אין לו אפשרות להתאמן באף מקום, האיגוד לא פותר את הבעיה, מאפריל 2018 מבטיחים לנו שיטפלו בזה".

 

רועי וסרמן (צילום: עופר ביידה)
רועי וסרמן(צילום: עופר ביידה)

 

"בגלל שלא היה לו מאמן, סילקו אותו מהדסה נעורים וממכבי חיפה ולא נתנו לו להתאמן. אתה יודע איזה הרגשה זאת? אפשר להבין אותם, כי יש עניין של ביטוחים, עלול ליפול לו כדור ברזל על הרגל בגלל שאין לו מאמן", אומר האב המודאג ומוסיף: "הוא צריך לחיות, אין לו פרנסה. הבן שלי ברמה גבוהה, ומאמינים בכירים אמרו לי שהוא יכול להגיע רחוק, עכשיו הוא פורש לפני שהוא מממש את הפוטנציאל שלו".

 

הפרישה סופית?

"אם יבוא עכשיו מאמן אני מאמין שהוא יחזור בו, אבל האיגוד לא מתפקד וכבר שמענו הבטחות. אין כאן דור חדש של אתלטים, ולכן הענף עלול להיעלם לגמרי מהארץ?"

 

למה רועי לא רוצה לדבר?

"רועי צנוע ולא רוצה לדבר, אני מייצג אותו באישורו. הוא רוצה רק להתאמן ולהתחרות, כי הוא אוהב את זה, אבל לא נותנים לו".

 

מכבי חיפה כרמל: "הוא לא סולק"

מאגודת מכבי חיפה כרמל נמסר בתגובה: "רועי וסרמן לא סולק ממכבי חיפה. וסרמן ביקש לעבור בעונה הקודמת ללידר ירושלים, העונה ביקש לחזור אבל בדיעבד התברר כי לידר לא שחררה אותו בתחילת העונה, כפי שטען כשסוכם בינו לבין האגודה הירושלמית. לאחר מו"מ מולם, החליט וסרמן לפרוש. בכל התקופה ועד שהתברר העניין, וסרמן קיבל תמיכה כספית חודשית מאגודת מכבי חיפה כרמל כפי שסוכם מולו. התמיכה הופסקה בידיעתו לאחר שהתברר שהוא למעשה שייך ללידר ירושלים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עופר ביידה
רועי וסרמן
צילום: עופר ביידה
מומלצים