הליכוד: שמאל. חלש. עלוב. קטן. רופס. מעפן.

אנו הולכים ומתקרבים לרגע האמת שיגאל אותנו, סוף סוף, מסרטוני הבחירות המעיקים שהשתלטו על חיינו, וביבי מתחיל להתניע. או כמו שהוא בטח היה קורא לזה במערכון על אמנון אברמוביץ – פותח מבערים. סרטון ראיון העבודה שלו ללפיד וגנץ מתמקד בלהציג אותם כחסרי ניסיון ולוזרים, לסיסמת ה"שמאל. חלש" התווסף גם "פושט רגל", ויש להניח שהיא תתארך עד הבחירות ל"שמאל. חלש. פושט רגל. עלוב. קטן. רופס. אפס. סתמי. לא מרשים. משעמם. בכלל לא כיפי יחסית לליכוד המרים והמגניב שיושב במאחורה של האוטובוס. מעפן. כאפות. מחריש במבה." ועוד כהנה וכהנה הקנטות. כמובן שבטרמינולוגיה של עולם התעסוקה ביבי הוא אכן האדם עם הניסיון הרב ביותר כראש ממשלה, לכן אין צורך בראיונות עבודה ונותר רק להמתין לשימוע.

תחזית: עוד שלוש ארבע קדנציות גג אנחנו נפטרים ממנו

הליכוד: ארץ עיר תיק חקירות

מסתמן שביבי הוא שחקן "ארץ עיר" די קטנוני ומתיש, הוא בטח גם מונע חצאי נקודות ב"עשרים שאלות". הוא משתמש במונחים באות א' כדי לתאר את הישגיו עם ארה"ב, איראן, אידריס דבי נשיא צ'אד. אין אזכור לאלף, אלפיים או ארבעת אלפים, אבל אפשר להבין. סביר להניח שב-צ' הוא גם לא יבחר בצוללות כדומם, ולא בקרן מרציאנו כאישיות ב-ק'. האמת שארץ-עיר-נתניהו יכול להיות משחק בחירות חמוד, אפשר לחשוב על 22 ערכים רק על שרה. עדיין לא מאוחר להוציא כממשק, על לא דבר.

תחזית: וומבאט זו החיה הכי משעממת ב-ו' תתקדם לוולבי או ולוסירפטור

מרצ: שמישהו שם ירקוד כבר

הקמפיין של מרצ השנה שקוף לגמרי, הם פשוט לא נוכחים. וחבל, עדיין זכור לטובה שיר הבחירות המעולה שלהם מהסיבוב הקודם, הריקודים של זהבה, ובכללי מרצ הייתה מפלגה שידעה לעשות קצת פאן, הפעם הכל דרמטי ויבשושי. מילא. הקאמבק לבושם הפשיסטי של איילת שקד מתבקש, אם כי גם הוא נעשה בכובד ראש ורצינות גדולים מדי. תזכורת לכל המדינות שכבר השתמשו בבושם "פשיזם" ואיך זה נגמר. קדימה מרצ, יש לכם עוד כמה שבועות, יש לכם את רותם סלע, עלו על סקטים ותנו בראש.

תחזית:  אין מהפך בלי מרצ! או איתם

עוצמה יהודית: חרדים רוקדים

האם מדובר בג'ינגל בחירות או בקטעים שנותרו על רצפת חדר העריכה של "שבבניקים"? ולמה הכל באוטו-טיון? הו וואו, עכשיו הם עוברים לאידיש באוטו-טיון.

הג'ינגל של עוצמה יהודית פונה לפלג המצביעים החרדי, והוא אמנם קליט והחריזה בו מוקפדת יחסית, אבל הקליפ עצמו די וולגרי ודוחה. חרדים זורקים סיר אוכל מלא בעיסה מגעילה על כנראה-מחבל, ואז שופכים עליו משהו ומשליכים אותו לתוך פח על רקע מילים כמו "לחסל את החמאס כי לנו כבר נמאס להיות למדרך ולמרמס". כמובן שעוצמה יהודית היא חלק מאיחוד מפלגות הימין, שכוללת את הבית היהודי והאיחוד הלאומי, ושמועמדה מיכאל בן ארי נפסל מלהתמודד על בסיס גזענות. כך שכל מי ששם הבית היהודי או האיחוד הלאומי בקלפי, שם גם את הדבר הזה, כן?

תחזית: אמור לי מי הם חבריך ואומר לך כמה גזען אתה

סמוטריץ': מצוות נטילת קורה

על מנת להמחיש את הקשר בין זריקת אבנים לבית זכוכית, סמוטריץ' מעלה סרטון שבו הוא יורד על הסרטונים של המועמדים האחרים. "לטגן חביתה? לא מספיק חזק". "להתחפש להיפסטר? מיושן. לפרסם אפטרשייב? נו ברצינות". ואז מוסיף "לא באנו לשחק". שזה די לא ייאמן כי הקמפיין שלו כלל לא פחות סרטונים גנריים ועלובים מכל אחד אחר, פלוס הוא חלק מאיחוד מפלגות שאחת מהן אחראית לג'ינגל שהוצג כאן למעלה. מתי כבר תוכר חשיבותה של נטילת קורה ומדוע איש לא מכניס את זה למצע? (טוקבקיסטים של זהות: זה בספר של פייגלין! לא קראת! כשסמוטריץ' יהיה שר החינוך זה ייכנס לתוכנית הלימודים לבגרות!).

תחזית: ארץ – עיר – מפלגה פח

שלום עכשיו: אולי בכל זאת?

סמוטריץ', לתשומת ליבך: הסרטון המנצח של תשדירי התעמולה הוא אפילו לא תעמולת בחירות. שלום עכשיו עשו יופי של עבודה ולקחו אותנו, דרך מלחמות ישראל, לשלום עם מצרים. על הדרך הסרטון מצליח להזכיר לנו כמה קריטי הוויתור שעשינו - בעשורים של ייאוש מזדחל – על כל הקונספט הזה של שלום. הסרטון עושה את זה באופן חכם, רהוט, מרגש ויפה, ובעזרת ליאור אשכנזי שאלוהים אדירים - הוא לא אמור להיות בן שמונים? למה הוא עדיין הגבר הכי חתיך בארץ? אז נכון, הסרטון הזה לא ישפיע על כלום, אבל גם שש דקות של תקווה - במערכת בחירות מהמגעילות שראינו - זה משהו.

תחזית: פחות