שתף קטע נבחר

חמד: "ננסה לשחק כדורגל התקפי ולא פחדני"

חלוץ הנבחרת מתכונן לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020 מול סלובניה (חמישי, 21:45) ונשמע אופטימי: "כל המדינה מתרגשת, יודעים מה הציפיות, אבל חושבים על כל משחק לגופו. אני מגיע בכושר טוב, כולם רוצים לפתוח"

 

אנדראס הרצוג (צילום: ראובן שוורץ)
ישראל פותחת קמפיין. אנדראס הרצוג(צילום: ראובן שוורץ)

 

בעוד שלושה ימים (חמישי, 21:45) נבחרת ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות יורו 2020 עם משחק ביתי לא פשוט בכלל מול סלובניה. הערב (שני) ערכה הנבחרת אימון ראשון בסגל חסר, ללא השחקנים ששיחקו אתמול בקבוצותיהם וביצעו רק אימון שיחרור.

 

"כיף להתחיל קמפיין, השחקנים מתרגשים וכל המדינה מתרגשת", אמר חלוץ הנבחרת וק.פ.ר תומר חמד. "מתחילים לדבר על ציפיות וסיכויים ומבחינתו סימנו מטרה לחשוב על כל משחק לגופו ולא לחשוב רחוק. ננסה לעשות תוצאה טובה ואז לחשוב על יום ראשון (מול אוסטריה). בליגת האומות אחת המטרות הייתה להחזיר את אהדת הקהל כי הנבחרת עברה שנים לא טובות ובקמפיין אחד הרגשנו שהתמיכה בנו חזרה ושהציפיות יעלו".

 

שחקני הנבחרת באימון (צילום: ראובן שוורץ)
"כיף להתחיל קמפיין". שחקני הנבחרת הערב באימון(צילום: ראובן שוורץ)

חמד נשמע אופטימי והוסיף: "אנחנו מקווים מאוד להמשיך באותה הדרך ולהוכיח שהיכולת בליגת האומות לא הייתה חד פעמית, להראות שהתהליך נמשך וקורים פה דברים טובים. צריכים לשפוט את השחקנים לפי היכולת בנבחרת ולא בקבוצה, כי אם הגענו לכאן אנחנו ראויים להיות פה".

 

על עצמו אמר החלוץ: "אחרי המשחק בסקוטלנד עברתי ניתוח ואחריו חזרתי לעצמי. לקח קצת זמן אבל עכשיו אני משחק בכל משחק, גם בהרכב, ומבקיע שערים. אני מגיע בכושר טוב, הבקעתי לפני יומיים-שלושה ותמיד טוב לבוא בכושר טוב ולדעת שאני יכול לעזור. כולם רוצים לפתוח. אעשה הכל כדי לקבל את הדקות במשחקים הקרובים ולעזור לנבחרת".

 

ערן זהבי (צילום: ראובן שוורץ)
אווירה מחויכת. ערן זהבי(צילום: ראובן שוורץ)

אופיר מרציאנו, אריאל הרוש ויואב ג'רפי (צילום: ראובן שוורץ)
שלושת השוערים בסגל. אופיר מרציאנו, אריאל הרוש ויואב ג'רפי(צילום: ראובן שוורץ)

 

"יש שני משחקי בית מאוד מאוד חשובים לפתיחת הקמפיין, מדברים על הקהל ועל פורים ואני מאוד אשמח לראות כמה שיותר אנשים באצטדיון, מחופשים או לא. אנחנו רוצים שכולם יתמכו בנבחרת, הצגנו כדורגל טוב ונעשה את המקסימום כדי לשמח אותם. יש לנו שני משחקים מול יריבות טובות ואי אפשר להקל בהן ראש, ננסה להמשיך את הדרך מהקמפיין הקודם ולשחק כדורגל התקפי ולא פחדני, וכמובן להאמין בעצמו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
תומר חמד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים