על רקע המתיחות בדרום וירי הרקטות לגוש דן, שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן התראיין הערב (מוצאי שבת) ב"פגוש את העיתונות", תקף את שרי הקבינט וטען נחרצות כי נתניהו נכשל בביטחון. בנוסף, ליברמן סירב להתייחס לפרשת פריצת הטלפון הנייד של גנץ וטען כי זה "עיסוק בתפל" שנועד להסיח את הדעת.

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות  

"אין כרגע הרתעה יש פה אובדן הרתעה. יש אובדן תחושת הביטחון וממשלת ישראל מנסה כל הזמן להסיח את הדעת", טען ליברמן. "קם לנו עוד חיזבאללה בגבול הדרומי. היום יש רקטות ארוכות טווח שמגיעות לתל אביב. אני חושב שיש פה כישלון מוחלט בכל מה שנוגע לטיפול בחמאס וברצועת עזה".

על רקע המתיחות בדרום, יו"ר "ישראל ביתנו" תקף את ראש הממשלה נתניהו וקבע נחרצות כי "חד וחלק הוא נכשל. בונים לנו עוד חיזבאללה וכולם טומנים ראש בחול".

ליברמן לא חסך גם בביקורת על שרי הקבינט והסביר מדוע עזב את תפקידו. "דעתי לא התקבלה - אני חשבתי שחייבים ללכת על מדיניות אחרת", טען. "לקחתי אחריות ועזבתי את התפקיד. מישהו צריך לקחת אחריות, היום כולם שותקים כמו דגים, אין כרגע על מי להפיל את התיק".

ליברמן בזמן כהונתו כשר הביטחון (ארכיון) (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון, חדשות)
ליברמן בזמן כהונתו כשר הביטחון (ארכיון) | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון, חדשות

בתשובה לשאלה על דעתו על פריצת הטלפון של יו"ר "כחול-לבן" בני גנץ, ליברמן נמנע מלהשיב וטען כי מדובר בשטויות. "ראש הממשלה רוצה שאנחנו נתעסק בתפל. כל הזמן להסיח את הדעת. לא מעניין אותי הטלפון של גנץ ובטח שזה לא יכריע את גורלו של עם ישראל", אמר.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו