מרתון ירושלים הוזנק הבוקר (שישי), ובו השתתפו 40,000 רצים. כוחות משטרה נערכו במקום לאבטחת הרצים ולהסדרת התנועה בכבישים. אחרי מספר שעות שצירים רבים במרכז העיר נחסמו, המשטרה הודיעה כי התנועה שבה לסדרה.

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות 

שיבושי תנועה רבים הורגשו ברחובות המשיקים למסלולי המרוץ ופתיחת הצירים תתבצע בהתאם להתקדמות הרצים. לא תתאפשר תנועת כלי רכב במקביל למסלולי הריצה וכלי רכב שיחנו לאורך צירי מסלולי הריצה לא יורשו לצאת עד לסיום המרוץ ופתיחת הצירים.

92 רצים נפצעו במהלך המרתון וטופלו על ידי מד"א, מתוכם 7 פונו לבתי החולים. המשטרה הודיעה במהלך המרוץ כי ישנו איסור חמור על הטסת רחפנים או כלי טייס בזמן המרתון, וכי לא תותר כניסת כל סוג של אופניים למסלול.

במהלך הריצה, חלק מהמשתתפים אף עצרו ליד בית הנשיא לתמונה משותפת עם הנשיא ריבלין שהתכוון לצאת לבקר את רעייתו בבית החולים לאחר שזו עברה ניתוח להשתלת ריאות. ריבלין המתין עד שהצירים שנחסמו ייפתחו לתנועה טרם יצא לדרך.

הציבור מתבקש לא להגיע ברכבים. ארכיון (צילום: TPS, חדשות)
הציבור מתבקש לא להגיע ברכבים. ארכיון | צילום: TPS, חדשות

לטובת באי המרתון עמדו מספר חניונים ללא תשלום: בנייני האומה, בית החייל, חניון הלאום, חניון ספרא הקטן, מרכז קוסל, מוזיאון ישראל, חניון טדי, חניון הר הרצל האזרחי וחניון הגננים בהר הרצל הצבאי. 

ארכיון (צילום: פלאש 90, חדשות)
ארכיון | צילום: פלאש 90, חדשות

המשטרה: "כל הצירים נפתחו לתנועה"

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו