שתף קטע נבחר

תביעה נגד גלעד ארדן: "מתחמק מתשלום תיווך"

מתווך טוען שארדן ורעייתו חייבים לו כ-180 אלף שקל על וילה שרכשו בקריית אונו. ארדן: "תביעת סרק וניסיון סחיטה מגוחך ובזוי"

האם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, לא שילם את דמי התיווך כשרכש וילה בקריית אונו - עליה שילם 7.54 מיליון שקל? בית המשפט יצטרך להכריע בתביעה שהוגשה על ידי זכיין רימקס בעיר, זוהר לוי, שטוען שלא שולמו לו 2% מהעסקה, שהם כ-180 אלף שקל, כולל ריבית.

 

>> לסיפורים הכי חמים במדור כלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

דיסקונט: הרווח הנקי זינק ב-2018 ב-20% ל-1.5 מיליארד שקל

"45 שנה לא ראיתי יד נדיבה כמו של שר האוצר הנוכחי"

שטייניץ יחפש בטקסס חברות שישברו את דואופול הגז בישראל

 

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד גיל מיכלס, צוין שרעיית השר פנתה לרימקס קריית אונו באוגוסט 2017, וביקשה שיאתרו עבורה וילה למגורים בעיר. כשהמתווכים הראו לזוג את הווילה המדוברת וביקשו מהשר לחתום על הסכם התיווך, נטען בתביעה, "הוא הפנה את המתווך לאשתו, כשהוא נותן לו להבין שמתוקף תפקידו הוא מעדיף שהיא תחתום, ושהיא פועלת גם בשמו". בנוסף להסכם, נטען שהזוג "התחייבו לדווח על כל מו"מ בקשר לווילה או הסכם שייחתם לרכישתה".

גלעד ארדן ()
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן

לטענת המתווך, בין אוגוסט לנובמבר ביקר הזוג בווילה מספר פעמים, כשהביקור האחרון עם המתווך היה ב-24 בנובמבר, אז נתקע המשא ומתן. במרץ לפני שנה התברר למתווך באופן אקראי שהזוג חידש את המשא ומתן ושנקבעה איתם פגישה לצורך סגירת העסקה - ולטענתו הוא התבקש שלא להגיע לפגישה או להתערב במשא ומתן. "הם לא הודיעו למתווך שחידשו את המשא ומתן בניסיון להתחמק מדמי התיווך", נטען.

 

מטעם השר נמסר: "זה ניסיון סחיטה מגוחך ובזוי. המתווך מוציא שם רע למקצוע התיווך, ומנסה באמצעות הגשת תביעת סרק ואיומים שהעביר בעבר בפנייה לתקשורת, לסחוט כספים שלא מגיעים לו. רעייתו של ארדן רכשה את הנכס והמתווך לוי לא קשור כלל לרכישתו ולא היווה גורם מסייע אלא להפך. תביעת הסחטנות של לוי הוגשה בחוסר תום לב והשר סמוך ובטוח שבית המשפט ידחה אותה במהרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן
צילום: שאול גולן
מומלצים