אילוסטרציה (צילום: חדשות 12)
אילוסטרציה | צילום: חדשות 12

פרסום ראשון: כבר כמעט שבוע שהורים של תלמידי בית ספר "כפר הנוער" בעין כרם חוששים לשלוח את ילדיהם אל הלימודים, הסיבה: במהלך ביום חמישי האחרון מאבטח המוסד שכח את אקדחו בשירותים - וגם כעת נשקו האישי טרם נמצא. על פי כמה עדויות, לאחר מכן נראו שלושה עובדי ניקיון ערבים נכנסים אל השירותים, שנעצרו - אך בסופו של דבר שוחררו בהוראת בית המשפט. אמש התארגנו הורים בבית הספר למנוע את שליחת הילדים היום ללימודים בטענה שמסתירים מהם מידע ושסדרי האבטחה בבית הספר לקויים.

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות 

האירוע החריג התרחש ביום חמישי האחרון באותו בית הספר שעלה לכותרות לאחר שתלמידיו היו נצורים שבוע לפני כן במקום במהלך השיטפונות בבירה. באותו יום, נכנס מאבטח המוסד לשירותים ושכח שם את האקדח שלו. כשהבין ששכח את נשקו הוא חזר אל השירותים, אך האקדח כבר לא היה שם.

בעקבות הדיווח במשטרה על שלושת עובדי הניקיון, הם עוכבו ועוד באותו היום שניים מהם שוחררו. השלישי נלקח למחרת היום ומשטרת ירושלים ביקשה להאריך את מעצרו, אך בית המשפט לא השתכנע והורה לשחרר אותו בתנאים מגבילים.

הנהלת בית הספר פרסמה מכתב להורי התלמידים ובו פירטה את השתלשלות האירועים, הודיעה שפיטרה את המאבטח שאיבד את נשקו - וביקשה להרגיע את ההורים המודאגים. "יודגש כי שירותי הכפר מרוחקים מבית הספר ואינם נגישים לתלמידים", נכתב. "יצוין שבבדיקה שקיימנו עם משטרת מוריה נמסר לנו שאין מניעה כי העובדים יחזרו לעבודתם. אנו ערים לחששות שעולים באופן טבעי מן האירוע, אך פועלים בכפוף להנחיות המשטרה ובמסגרת החוק. זאת ועוד, הנהלת הכפר פועלת להדק את הבקרה ונהלי האבטחה כדי להמשיך את שגרת הלימודים כסדרה".

ההורים כאמור לא השתכנעו מהמכתב שנשלח אליהם, והם פתחו בהתארגנות כדי למנוע היום את שליחת הילדים ללימודים מחשש שהם לא בטוחים בבית הספר ושמסתירים מהם מידע חיוני.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו