שתף קטע נבחר

בצל השמועות: עפולה מארחת את חולון

פורת מבוקש בחיפה, מקי נחתך, הלחשושים מדברים על שינויים פרסונליים ורצף ההפסדים עומד על ארבעה. בתוך הסיטואציה הזו תארח קבוצתו של אלי רבי את להקת הדורסמנים

במשחק שינעל את המחזור ה-12 בליגת העל תארח מחר (ב', 21:00. אולם חסון, 5+ לייב, שופטים: עובד, אוברלנדר ומועלם) הפועל עפולה את הפועל חולון.

 

בעמק עסקו בשבוע האחרון בעיקר בשמועות סביב הדמויות המרכיבות את הקבוצה. גור פורת מבוקש במכבי חיפה וגם בעפולה לא יודעים עדיין להשיב בבירור אם ישוחרר. לחשושים מסביב לקבוצה מדברים על שינויים פרסונליים אפשריים גם בצוות המקצועי, אולם נראה שבעפולה יחכו לפחות עד אחרי המשחק מחר.

 

ג'ייקוב ג'אקס יישאר בקבוצה, אך בי.ג'יי מקי כבר לא יהיה בסגל ועודד ברנדווין יערוך הופעת בכורה. דבר אחד יכולים לדעת בעפולה בוודאות: ניב ברקוביץ', שקלע סל ניצחון מטורף במשחק בין הקבוצות בסיבוב הראשון, כבר לא יהיה שם כדי להושיע, לאחר שעבר ליריבה בסגול.


ברקוביץ' חוגג עם עפולה בחולון. החליף צד בינתיים (צילום: טל שחר) 

 

"אנחנו מגיעים אחרי ארבעה הפסדים", אמר ל-ynet המאמן אלי רבי, "ומחכים לחזור למסלול הנצחונות. חולון טובה יותר משהיתה בסיבוב הראשון ואני מקווה מאוד שנהיה טובים מספיק כדי לנצח מחר".

 

- המשחק הראשון בין הקבוצות נתן אות לחצי סיבוב ראשון מוצלח מאוד. אולי גם זה יהיה המשחק שיהווה מבחינתם נקודת ציון?

"גם אנחנו מחכים לסוג של מפנה. לא קל לנו. הפסדנו במשחקים האחרונים לקבוצות טובות מאיתנו. נקווה שהפעם יתפתח משחק יותר שקול כדי שתהיה לנו הזדמנות לנצח".

 

על מעבר אפשרי של פורת לחיפה אמר רבי: "אני מודע לשמועות, אבל אנחנו לא מתכוונים להתעסק בשום דבר לפני המשחק. אני מניח שזה לא עורבא פרח וכנראה שחיפה מעוניינת בגור. אנחנו, מבחינתנו, לא מתעסקים בזה כרגע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים