יום חמישי, 09.05.2024 שעה 18:58

בתיה סהר: הייתי רוצה שהבן שלי יחזור לישראל

הערב בתוכנית הספורט ב-103FM בשיתוף ONE עסקנו בישראלי של אספניול ובחתימה המפתיעה של גולסה בלאציו. אבוקסיס: נתניה יותר פראיירית

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ברדיו ללא הפסקה
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ברדיו ללא הפסקה

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בדקנו מה קורה עם השחקן הצעיר, בן סהר, שנחשב כבר לליגיונר ותיק, אך לא מצליח להטביע את חותמו באספניול, כשגם אתמול הוא לא זכה לשחק ב-0:1 על אתלטיק בילבאו.

בתיה סהר, אמו של השחקן אמר: "בחיים צריכים מזל, בדיעבד היינו צריכים להישאר בארץ וגם בן מסכים עם זה. אני רוצה לאחל בהצלחה לאייל גולסה. כל שחקן זה משהו אחר וכל עניין לגופו, אם היינו מחזירים את הגלגל אחורה היינו מחכים לגיל 21, 22. זו בהחלט טעות לצאת בגיל 16, זה גם תלוי לאן ואיך".

"בן הגיע לקבוצה מאוד גדולה", הסבירה בתיה על תחילת דרכו של השחקן והוסיפה: "בדיוק עכשיו, באנגליה עסקו בכוכבים הצעירים שלה, כמו דוס-סנטוס שהגיע מברצלונה. אף אחד לא הצליח כמו שהוא רצה. אני חושבת שגולסה טעה הפעם, אבל אולי אתבדה. לשחקן צעיר צריך הרבה חום אבל גם לשחק. ככל שאתה משחק אתה יותר טוב, זה סולל דרך להתקדמות".

בן סהר (רויטרס)
בן סהר. יודע שהוא עשה טעות כאשר עבר לצ'לסי בגיל 16 (רויטרס)

אמו של בן סהר הסבירה למה לדעתה היה עדיף לבן להישאר בארץ: "הנקודה היא המעמד, אי אפשר לבנות רזומה בחו"ל. גם אם תהיה רונאלדו. בן לא יודע אם לכעוס או לבכות או מה, בן הגיע בגיל 16 וחצי במטרה להיות 3 שנים בנוער. בשנה אחת עלה למילואים ולבוגרים ואז אי אפשר לחזור אחורה. מוריניו אמר שחייבים להשאיל, ועשו את זה בלי לחשוב פעמיים בק.פ.ר. בן שם 2 גולים שם בהתחלה, אבל צריכים גם מזל".

"שהוא חזר מהפציעה הם היו מקום אחרון בליגה השניה ובן לא יכל להשתלב. ילד בן 17 וחצי, יתנו לו לעלות לפני מישהו בן 26? כל שחקן לגופו. הילדים גדלים בסופו של דבר בחו"ל, הוא רוצה חברה מישראל אבל לא מכיר אף אחת, אין חברים טובים כי כולם בצבא ולא יכולים לצאת. אולי אח של גולסה ייצא איתו ויעזור לו", הוסיפה אמו של בן סהר.

רונן קצב (שוקה כהן)
רונן קצב. גם סוכנו של סהר מתוסכל מהמצב לו נכלאו בברצלונה (שוקה כהן)

"אני ובן חשבנו על לחזור לארץ", גילתה אמו של בן סהר והוסיפה: "בקריירה שלו היו הרבה טעויות, ברחנו מכל קבוצה. בדיעבד התברר לנו שהמאמן לא רצה אותו, רדנאפ אמר שהוא לא יקבל דקה אצלו. לפיטר סטורי לא היה מה להגיד כי הוא הבטיח שהמאמן רוצה אותו. ילד בן 19 ששומע כאלה דברים, זה גומר אותו. לכן בית זה דבר מאוד חשוב. תראו מה קורה עם כל השחקנים הצעירים האלו, נעלמו".

"גם באספניול יש לבן מה לעשות", אמרה בתיה סהר. "הסוכן של המאמן הביא את החלוץ החדש שלהם, הוא כבר בן 20 ויש לו דעות משלו. הוא רוצה צ'אנס הוא אומר שהוא יותר טוב מהם, אבל אני רוצה שהוא יחזור. לי ולבעלי אין חיים ביחד. המרכיב של הכסף לא נכון, בארץ הוא היה מרוויח פי 3. על משכורת בספרד לא נדבר, המצב השתפר אבל רחוק ממה שצריך", הסבירה אמו של החלוץ.

בן סהר ואימו בתיה (אלעד ירקון)
בן סהר ואימו בתיה. עשו הרבה טעויות בבחירת קבוצות (אלעד ירקון)

בתיה סהר סיפרה: "אני עד היום חייבת כספים על ה-3 שנים של בן בצ'לסי. רונן קצב הוא הסוכן, הוא מתוסכל מאוד מהנושא של בן באספניול. הפועל ת"א היו איתנו בקשר רציף וכמעט עברנו, אבל הוא רוצה לתת לעצמו צ'אנס. מאוד קל לקום וללכת, שפילד רצתה להשאיר את בן והסוכן העדיף שהוא ילך לפורטסמות', עשינו טעויות. בישראל אפשר להביע דעה, שם אתה כלום ואסור לדבר עם אף אחד".

"אני טוענת, שלפני גיל 21,22 אין לשחקן מה לצאת", אמרה בתיה סהר בנחרצות והוסיפה לסיום: "גם ככה לא עושים כלום בשנים האלה. צריך גם מזל, אולי בלאציו יהיה אחר. גם בהולנד ובספרד קוטלים את זה שלא נותנים לו צ'אנס, אחרי גול במשחק הראשון. אם הוא היה מקבל כמו האחרים הוא כובש כבר עשרה. פעם חשבתי שכישרון מספיק, אבל צריך המון מזל. גם בהולנד אמרו ששחקן בישראל לא נחשב מול אירופי".

אבנר גולסה: "בני אייל בגד במכבי חיפה, אני מתבייש"
עסקנו בחתימה המפתיעה של הקשר הצעיר, אייל גולסה, בקבוצת לאציו האיטלקית, כפי שפורסם בלעדית ב-ONE, ובסערה שהיא חוללה אצל אנשי מכבי חיפה.

לוזון ושחר (עמית מצפה)
שחר. גולסה עזב את חיפה מתחת לאף שלו (עמית מצפה)

אבנר גולסה, אבא של אייל גולסה, אמר בתוכנית: "אני חושב שזו התנהגות שמכערת את כל המשפחה, האמת היא שלא ידעתי. הוא גר בבית ודיברתי איתו ביום שישי ועם אחיו, ואני חושב שהבעיה היא אצל האח ולא אצל אייל. יש סכסוך במשפחה, אני מאוד כועס".

אבנר גולסה הודה: "לא היינו פיירים כלפי חיפה, שהיתה הכי בסדר שאפשר. אייל ורועי לא היו בסדר. בתור אבא, אין לי טענות כלפי חיפה. כל מה שביקשנו קיבלנו והם היו איתנו בסדר גמור. אייל טעה והאח המבוגר עשה לו שטיפת מוח. כשאני דיברתי עם אייל, הוא שאל אותי מה אני אומר, ואמרתי שלא יעבור".

"לאציו זה דבר זה די טוב, אבל רציתי שזה ילך בצורה מסודרת יותר. בחיפה נתנו לנו את כל הזמן להחליט והטעות היא של אייל ורועי. אני פגוע ולא בגלל הילדים, אבא לא יכול לכעוס על ילדים ואני כעוס. לא יכולתי להתקשר ליענק'לה, אני מתבייש, כאבא, בצעד שעשה אייל, כלפי מכבי חיפה וכל הקהל, כי אני חושב שהוא קיבל פירגון", הסביר אביו של אייל גולסה

גולסה (תומר גבאי)
גולסה. הדהים את אנשי מכבי חיפה כשעזב ללאציו (תומר גבאי)

אבנר גולסה סיפר: "אייל התקשר אליי ב-6 בבוקר וסגרתי לו את הטלפון, כי לא ידעתי שהוא טס. רועי אמר שזה היה בתיאום ביניהם. אתמול בלילה שכבתי במיטה והוא אמר לי שאייל טס, ונפל עליי כל עולמי".

"אני לא חייב כסף למכבי חיפה", טען אביו של גולסה והסביר: "הם עזרו לנו, לא לי אלא לאייל, בצורה הכי טובה. אנחנו לא היינו בסדר עם מכבי חיפה ואני מצטער ומתנצל. הילד שלי בגד במכבי חיפה ולא מגיע להם, הוא גם יודע שאני כועס עליו. הכל היה מתואם עם רועי, אבל הוא כועס בהצגה לתקשורת. יש לו פחד מהאבא".

שחקני לאציו חוגגים עם הגביע (רויטרס)
קבוצתו החדשה של אייל גולסה (רויטרס)

לסיום, אבנר גולסה תיאר את הפגישה האחרונה שלו עם אנשי מכבי חיפה: "אני ישבתי עם העו"ד של שחר והוא פתח לנו חוזה. הוא אמר שמגיע לאייל לשפר את החוזה והוא שידרג את חיפה, הוא אמר שהוא מוכן לפתוח את החוזה. אני המום ומתבייש מול מכבי חיפה. אני מוכן להישבע. אני מנעתי מאייל לסגור בלאציו".

יוסי אבוקסיס: "אפילו ליברפול מול מילאן קרה במחצית שלמה"
דנו גם במצבה של הפועל ת"א, יום לאחר ה-3:3 המדהים שחילצה ממכבי נתניה בבלומפילד, שהרחיק אותה מהמאבק מול מכבי חיפה על האליפות, אבל נתן במקביל גם דחיפה מוראלית לשחקנים של גוטמן.

יוסי אבוקסיס, עוזר המאמן בהפועל, אמר: "אני הופתעת כמו כולם מעניין גולסה, אבל נתעסק בעניינים שלנו. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה, אבל כן מזה שהצלחנו לחזור. נקודה בבית זה לא מספק, אנחנו צריכים לנצח בבית, במיוחד במצב הזה. אני מנסה לקחת משהו טוב מהמשחק והחזרה של הקבוצה לא היתה כבר שנים, אפילו ליברפול מילאן היה במחצית שלמה".

גוטמן ואבוקסיס (רועי גלדסטון)
גוטמן ואבוקסיס. קשה להגיב למשחק כל כך מטורף (רועי גלדסטון)

"אנחנו בתקופה פחות טובה, אניימה זה לא בעיה שלנו. יש ירידה ביכולת של שחקנים לא חשבתי שנשאר ברמה גבוהה כל העונה. אנחנו עם השחקנים גם בתקופות הפחות טובות, כי אותם שחקנים הביאו הרבה תצוגות. אני חייב לפרגן לנתניה וראובן. לשמור נגדנו ככה זה לקחת ריזיקה, כי באים לנטרל יותר מאשר לשחק, שזו זכותם".

"אם היינו כובשים שער מהיר אז היה קשה להם לחזור למשחק, אני מפרגן להם. יכול להיות שקבוצות קצת למדו אותנו, אבל צריך לדעת איך להשתחרר. אני לא מסכם עכשיו את העונה, מה שלא נורמלי השנה זה התוצאות של חיפה, לא מאבדים נקודות".

"רק התחלנו את הסיבוב השניף בסוף העונה נדע איפה הצלחנו. כרגע אנחנו קצת פחות טובים, נצטרך לחזור ליכולת הטובה. אנחנו מסתכלים גם על המקום השני וגם על המקום הראשון. ההפרש הוא 9 ויכול להיות 12, אבל אני חושב שאפשר לקחת אליפות, יש עוד הרבה משחקים וקיזוז".

יוסי אבוקסיס (רועי גלדסטון)
יוסי אבוקסיס: "אפילו ליברפול מול מילאן זה היה ביותר מכמה דקות" (רועי גלדסטון)

"המשחק נתקע אתמול ואלי ראה את זה, אז הכנסנו עוד חלוץ. דה רידר הרגיש כאבים וביקש להתחלף. נתקע לנו המשחק ומהראן נכנס. לא תמיד השינוי מביא ישר תוצאות. גם עם ללה לא הגענו למצבים, עד ה-0:3. אני מאמין שהחלוץ החדש יהיה בשבת".

"יש תקופות פחות טובות לשחקנים בעולם, אסור לשכוח את המשחקים הטובים של שכטר. אין לי ספק שיחזור לעצמו, נעשה את הכל כדי שזה יקרה. נתניה יצאו יותר פראיירים מאיתנו. אם אני מוביל 8 דקות לסוף ולא מנצח".

קובי בלדב: "היה עדיף לנו לסיים את המשחק ב-0:0"
מי שהתקרבה לאדומים עד כדי נקודה אחת בלבד היא היריבה העירונית, מכבי ת"א, שהשיגה ניצחון רביעי רצוף, כשגברה 2:3 על הפועל עכו, וגם בה עסקנו.

גילי ורמוט (רועי גלדסטון)
גילי ורמוט. השלים קאמבק ענק של הפועל ת"א (רועי גלדסטון)

קובי בלבד, מנכ"ל מכבי נתניה, גם דיבר על המשחק: "פראיירים זה לא מילה, זה כואב. לא התאוששתי, מי שאומר שכן הוא לא קשור לקבוצה. לפני המשחק חששתי מאוד כי היינו בלי 4 שחקני הרכב, פרנסמן, מעבי, קלמי סבן, אין לנו עומק בספסל מי יודע מה. אבל כשראיתי איך התחיל הייתי יותר רגוע. הייתי מעדיף 0:0 על מחצית כזאת, זה כואב".

מנכ"ל מכבי נתניה סיפר: "בדקה ה-83 כבר התחבקנו, קיבלנו ברכות בטלפון. ליפשיץ עושה עבודה יפה מאודף נתן הצגה. זו נקודת אור, היו הרבה, אבל בשבילו מאוד חשוב לי שהוא היה טוב, מגיע לו כי הוא עבר תקופה לא קלה. ילדים שיחקו, מוגרבי, ימפולסקי. הפועל שיחקה לא רע, הניעה כדור יוצא מן הכלל. השחקנים עמדו נכון, הקשינו עליהם את המשחק".

דניאל יאמר (אמיר לוי)
דניאל יאמר. קיבל הודעה לבלדב על כל גול במשחק (אמיר לוי)

"ב-20 דקות האחרונות היה משחק מטורף ,להפועל היו מצבים בלי סוף. דניאל יאמר לא בארץ, בגרמניה, קוריאה, יש לו עסקים. כל הזמן הוא מתעניין בקבוצה, בכל גול הוא קיבל איתות. נתניה מעניינת אותו ונראה לי שהוא יישאר הבוס בקיץ. אין מצב להעברת בעלות אליי, אם היו לי את היכולת הייתי רוצה להיות בעלים, אבל צריך יכולות מטורפות", אמר בלדב.

המנכ"ל של מכבי נתניה ראה כבר כמעט הכל, אבל לא כזה משחק: "אני 25 שנה בקבוצה והיא מאוד יקרה לי. הקהל לא הגיעה אתמול, פחות ממאה. לעומת הקהל של הפועל ת"א. ב-3:0 הקהל של הפועל עודד אותם וקיבלו תמורה. אני לא בא להאשים את השופט, אבל היתה לנו קרן ב-45 והוא לא נתן אבל בדקה ה-95 הוא נתן להם. הוא גם לא עצר את המשחק. יש תמיד נטייה ללכת עם הטובים".

שלו מנשה מול ידין (רועי גלדסטון)
שלו מנשה מול ידין. בנתניה כבר חגגו את הניצחון (רועי גלדסטון)

עסקנו גם במכבי ת"א, שהצליחה להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות והיא כבר קרובה מאוד להפועל ת"א, במקום השני.

דני לוי: "התלבושת של הקבוצה של זאטמה היא של אחי נצרת"
דיברנו גם על הפועל פ"ת, שספגה אתמול פנדל לא מוצדק מול בני יהודה, במשחק שהסתיים 1:1 בבלומפילד. דני לוי, יו"ר עמותת הפועל פ"ת, אמר דברים קשים על קשרים בין השופט, חלים זאטמה, לבין מכבי אחי נצרת, יריבתה של פ"ת לתחתית.

דני לוי אמר: "חזרתי מהקרוז מזמן, שם היה משהו. היית בהאיטי, 4 ימים לפני המקרה. אמרתי לאישתי, תראי איזה עוני ואחרי 4 ימים קרה להם אסון. בהתאחדות לא אוהבים אותי, אבל אלוהים כן. אני והשופט, חלים זאטמה, לא יכולים חברים אחד של השני".

דני לוי (אלעד ירקון)
דני לוי. טוען שזאטמה לא כשיר לשפוט בליגת העל (אלעד ירקון)

לוי טוען שזאטמה אינו כשיר לשיפוט: "אם שופט קשור ועובד בעיריית נצרת, שמנהל את המתנ"ס שהוא הבית ספר לכדורגל של אחי נצרת, הוא יכול לשפוט כדורגל בארץ? הוא לא יכול לשפוט אף קבוצה בארץ, כי נצרת מועמדת לירידה. התלבושת שלהם זה אחי נצרת, של הבית ספר".

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, הגיב: "חלים זאטמה עובד 15 שנים בשכר ושנתיים כמתנדב לפני כן בעיריית נצרת. הוא מפעיל את בתי הספר של העירייה מזה 15 שנה, לא קשור במישרין לקבוצת אחי נצרת, הוא מקבל שכר מעיריית נצרת. הוא עובד מנת"ס, זה כל פשעו. לפני 3 שבועות הוא נתן לו מחמאות בנתניה. יכול להיות שהיתה בעיה עם הפנדל, אבל פתאום הוא מושחת, זה לא רציני".

דני לוי התעקש: "אם אמרתי שהוא מושחת אני אתרום מיליון דולרים, אם לא אתה תתרום אלף שקל. דני לוי זה לא העניין, אתה חושב בלילה איך ל***ן את דני לוי. אין יותר איכותי ממני. אם יתברר שהשופט קשור הוא יכול לשפוט?"

חלים זטמה (אמיר לוי)
חלים זאטמה. האם יש לו קשרים לו ראויים עם מכבי אחי נצרת? (אמיר לוי)

טפר: "אם מה שאתה אומר זה נכון אז יש בעיה, אבל אם זה להיפך?

דני לוי: "אני מוכן להתפטר, הכדורגל מגעיל אותי. הוא חרץ את גורלו ולא אני. יש מאמנים בליגות שראו אותו מדריך את הנוער של נצרת, אמרו לו שזה לא מקובל והוא אמר שלא יתערבו".

טפר: "אתה לא מבסס את הדברים שלך על עובדות".

דני לוי אמר לסיום: "מי הבוס שלו הישיר? מחר הכל יצא כמו שצריך. דני לוי צעק פעם המשחקים מכורים, נתנו לי קנס ואז התפוצץ להם בפנים. יכול להיות שאני לא דיפלומטי, אני יורה לעיניים והאמת כואבת. אם איגוד השופטים היה מחפש את האמת, היה שיפוט פי 10 יותר טוב. אני מביא קבלות. אם יתברר שהוא קשור, טפר אמר שאסור שהוא ישפוט".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם הרבה מוסיקה טובה. בנוסף, קיבלתם את הפינות הקבועות: פנצ'ר או מצבר, הטיפים הכי עדכניים למילוי טפסי ווינר, דיווחי התנועה לנהגים וכמובן, איך אפשר בלי: גליצ'ים.  

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */