שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת שוקלת להביא משקיפים מחו"ל

אחרי הקיפוח בשבת והפנדל לחובתה בתיקו מול בני יהודה, ראשי המלאבסים מעוניינים בעזרה זרה: "אולי כשזה יקרה ויהיה משקיף זר ביציע, כל שופט יחשוב טוב יותר"

הרוחות בהפועל פתח תקווה מסרבות להירגע, גם ביום שאחרי התיקו 1:1 עם בני יהודה. במועדון מתוסכלים מתצוגת השיפוט במשחק ובעיקר מההחלטה להעניק לכתומים פנדל, שעל פי מצלמות הטלוויזיה לא היה, וקבע בסופו של דבר את תוצאת המשחק, שהשאירה את המלאבסים עמוק בתחתית הבוערת.

 

גורם במועדון אמר היום (א') בכעס רב: "הקבוצה משחקת טוב, אבל כנראה שאנחנו צריכים לשחק גם נגד השופטים. לא יכול להיות ששורקים נגדך לפנדל שלא היה. גם אם הוא נגע ביד בזמן שהוא נפל זה לא פנדל, כי הכדור פגע בו. יכול להיות שזה היה בתום לב, אבל ייתכן שגם לא. אנחנו נלחמים ואז בא שופט והורס לנו משחק שלם".

 

ל-ynet נודע כי במועדון העלו את האפשרות לממן הבאת משקיף זר, שייתן את חוות דעתו על המשחקים של הקבוצה. גורם בהנהלה אמר בנושא: "אולי נביא משקיף מחו"ל ונממן לו את השעות שהוא נמצא בישראל,

 על מנת שיישב בכל משחק שלנו ביציע וישגיח על השופטים ויראה שהשיפוט הוגן. כשזה יקרה, כל שופט יחשוב טוב יותר".

 

בפ"ת שמעו את האפשרות שהקבוצה והיו"ר דני לוי יעמדו לדין על הדברים שאמרו אתמול ("בני יהודה אפסים, השופט שדד אותנו") והגיבו לנושא: "הם מוזמנים לתבוע את דני. אנחנו נבדוק בשטח אם מה שקרה אתמול כשר. זה לא חדש שדני לוי נסחף ואולי הוא הגזים קצת. במידה והכל ייצא כשר, נבקש מהם סליחה".

 

שחקני הספסל, שלא קיבלו בשבת דקות משחק נגד הזהובים, קיימו היום משחק אימון נגד עירוני רמה"ש מהלאומית, שכלל לא היה בתוכניות ונגמר בניצחון מוחץ 1:6 לפ"ת. "הגענו בבוקר לאימון ופתאום אמרו לנו שיש משחק אימון שאף אחד לא ידע עליו", אמרו בתדהמה שחקנים בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דני לוי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים