צפו בכתבה המלאה (צילום: רויטרס, חדשות)
אילוסטרציה | צילום: רויטרס, חדשות

מנהלת בית ספר יסודי בבאר שבע הותקפה היום (שלישי) פיזית ומילולית על-ידי אימו של אחד התלמידים הלומדים בכיתה ג' בבית הספר. בעקבות התקרית האלימה, הסתדרות המורים הודיעה כי תשבית מחר את הלימודים בעיר לשעה אחת והם יחלו בשעה 09:00.

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות

בשעות הבוקר דווח למנהלת על תקרית בבית הספר שבה תלמיד בכיתה ג' הכה תלמידה בכיתה א'. בעקבות האירוע המנהלת קיימה שיחה עם שני התלמידים ובהמשך זימנה את אימו של הילד המכה לשיחה.

עם הגעתה לבית הספר האם החלה לצעוק בקול רם על המנהלת. לאחר מכן, לטעת המנהלת, היא דחפה אותה בחוזקה בחזה.

בתגובה לאירוע הסתדרות המורים הודיעה כי תשבית מחר את הלימודים בכלל בתי הספר בבאר שבע למשך שעה. "עוד אירוע אלימות חמור כלפי עובדי הוראה הפעם בבאר שבע. הסתדרות המורים תשבית את הלימודים בכל בתי הספר בעיר לשעה והם יחלו בשעה 09:00", אמרה יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים.

"האלימות בבתי הספר ממשיכה להשתולל ובמשרד החינוך שותקים. במשרד יודעים לבוא למורים בעוד ועוד דרישות, אך כאשר הורים פועלים כלפיהם באלימות ומונעים מהם לבצע את עבודתם, המשרד לא נוקף אצבע. הסתדרות המורים תמשיך לתת גיבוי מלא לעובדי ועובדות ההוראה", הוסיפה בן דויד.

במשרד החינוך רואים בחומרה את האירוע ומגנים אותו בחריפות. "האם התוקפת אותרה, נחקרה במשטרה והורחקה מבית הספר", אומרים במשרד. "הנהלת המחוז בקשר עם המנהלת, מלווה אותה ותיתן לה את הסיוע הנדרש".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו