ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שני) לפיגוע הדריסה בו נפצע קשה לוחם צה"ל ונפצע קל לוחם מג"ב. "שולח ברכות להחלמה מהירה לפצועים", אמר נתניהו והוסיף: "נתתי הוראה לזרז את הריסת בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע בבנימין".

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות

"הבוקר חיילי צה"ל פעלו במהירות וחיסלו את הטרוריסטים שאיימו לדרוס אותם", אמר נתניהו בפתח הפגישה עם ראש ממשלת סמואה. "אנחנו שולחים ברכות להחלמה מהירה לקצין הפצוע ונעשה כל דבר כדי לזרז את הריסת הבתים של המרצחים הללו, כמו של הרוצח של אורי אנסבכר".

עוד המשיך נתניהו והדגיש כי יקדם את הריסת הבתים: "נתתי הוראה לזרז את ההריסות של הבתים האלה במסגרת המגבלות של מערכת המשפט. אנחנו נחושים להמשיך את המאבק התקיף שלנו".

במקביל, פרסם צה"ל תחקור ראשוני של פיגוע הדריסה הבוקר בכפר נעמה. מהתחקיר עולה כי המחבלים השליכו במהלך הלילה בקבוקי תבערה לעבר מעבר הסמוך לציר 443. ברכב בו ביצעו המחבלים את הפיגוע נמצאו בקבוקי תבערה נוספים.

 

זירת הפיגוע סומך לדולב (צילום: פלסטינים, חדשות)
זירת הפיגוע סומך לדולב | צילום: פלסטינים, חדשות

קצין צה"ל נפצע קשה ולוחם מג"ב באורח קל בפיגוע דריסה שארע לפנות בוקר בכפר נעמה במהלך פעילות מבצעית של חטיבת כפיר. מדובר צה"ל נמסר כי שלושה מחבלים שנסעו באותו רכב ביצעו את הפיגוע וכוח צבאי שהיה במקום ירה לעברם. כתוצאה מהירי שניים מהמחבלים נהרגו ומחבל נוסף נלכד ונלקח לחקירת שב"כ.

 מבירור ראשוני עולה כי הלוחמים ירדו לצד הרכב ואז הגיע הרכב הפלסטיני שפגע בעוצמה בלוחמים. לוחם מג"ב שנפצע קל שוחרר לביתו מבית החולים תל השומר, הקצין הועבר לניתוח בהול בבית החולים עם פגיעה רב מערכתית. מצבו קשה ויציב.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו