השוטר לחרדי: ‘שבת שלום, ממתינה לך כליה להשתלה’ – והסיע לניתוח

כשהבינו השוטרים, שבישרו לאיש את הבשורה, כי אין לו כיצד להגיע לבית החולים, הם הסיעו אותו בניידת המשטרה, תוך שהם מפלסים את דרכם באמצעות מערכת הכריזה, על מנת להספיק ולהביאו בזמן לבית החולים
חיים טוויל
כ"ה אדר א' התשע"ט / 02.03.2019 20:24

“שבת שלום אדוני, אנחנו שמחים לבשר לך שממתינה לך כליה להשתלה בבית החולים ואתה צריך להגיע תוך שעה לחדר הניתוח.” – כך בישרו בליל שבת שוטרים שאיתרו את כתובתו של אדם חרדי, תושב בית שמש, והוא הובהל על ידם באמצעות הניידת לחדר הניתוח.

שיתוף פעולה יוצא דופן התנהל בליל שבת במשטרה: אשתו של קצין משטרה, העובדת כאחראית השתלות בבית חולים במרכז הארץ, ניסתה להשיג בדחיפות תושב בית שמש הממתין להשתלת כליה, על מנת לבשר לו כי ישנה כליה הממתינה לו ועליו להגיע לניתוח באופן בהול. אך היא לא הצליחה להשיגו, בשל היותו אדם חרדי שאינו עונה לטלפון בשבת.

בעלה של האחראית, המשרת במשטרה, יצר מיד קשר עם קצין משטרה המשרת בתחנת בית שמש, וזה ‘שיגר’ ניידת לכיוון ביתו של האדם הממתין להשתלה. השוטרים שאיתרו אותו בישרו לו את הבשורה המשמחת.

כשהבינו השוטרים שאין לאיש כיצד להגיע לבית החולים, הם הסיעו אותו בניידת המשטרה, תוך שהם מפלסים את דרכם באמצעות מערכת הכריזה, על מנת להספיק ולהביאו בזמן לבית החולים לניתוח ההשתלה.

השוטרים ציינו הערב: “לשמחתנו, התבשרנו לפני זמן קצר שהניתוח עבר בהצלחה ואנחנו מאחלים לו החלמה מהירה.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות