נחשפות: קולקציית המשקפיים של קים קרדשיאן ובר רפאלי

אושיית הרשת קים קרדישיאן תגיע לארץ עם משפחתה להשקת קולקציית המשקפיים בעיצובה למותג הישראלי קרולינה למקה • לצדה תככב השותפה בר רפאלי

צילום: Mert Alas & Marcus Piggott // קמפיין משותף של קים קרדשיאן ובר רפאלי

בחודש הבא תגיע אושיית הרשת קים קרדשיאן ווסט לארץ, ביחד עם בעלה קניה ווסט וילדיהם, במסגרת השקת קו משקפי שמש בעיצובה למותג הישראלי קרולינה למקה, והשקת קמפיין לצד הפרזנטורית בר רפאלי השותפה בחברה.

כעת נחשפים הדגמים הראשונים של הקולקציה CAROLINA LEMKE x KIM KARDASHIAN WEST 7 המוצעים החל מהיום למכירה מוקדמת במשך שבוע ימים באתר המותג בלבד, במחיר: 349.90 שקלים לפריט. לאחר 5 במרץ יהיה ניתן לרכוש את המשקפיים רק עם הגעתה של קרדשיאן לישראל, שצפויה להגיע ב-19 במרץ. 

כזכור, לפני כשנה פנתה חברת קרולינה למקה לכוכבת הרשת קים קרדשיאן, שבמסגרת ההסכם עימה תושק קולקציית משקפיים בעיצובה. כעת נחשפת הקולקציה שנוצרה בהשראות שונות, החל מאוסף משקפי הווינטאג' של קנייה ווסט, דגמי שנות ה-90  בעיצובים קלאסיים ונקיים ועד לדגמים בעיצובים נועזים ועתידניים.

דגמים מתוך הקולקציה החדשה בעיצובה של קרדשיאן // צילום: KronusStudio   

בקולקציה החדשה 13 דגמים המחולקים לשלוש קטגוריות: הקטגוריה הראשונה נקראת על שם הסרט הבדיוני 'The Fifth element ', סרט אייקוני משנות ה-90 בכיכובם של ברוס ווילס ומילה ג'ובוביץ, שנתן את ההשראה לדגמים בקטגוריה, עם עיצובים בקו נקי ומינימליסטי שאפיין את המשקפיים של התקופה, עם גזרות צרות וקווים דקיקים ומסגרות מלבניות או אובליות. 

הקטגוריה השנייה נקראת 'SteamPunk ', שגם בה הדגמים בהשראת הז'אנר הבדיוני, אבל בעיצוב הכולל עדשות ענק קמורות בסגנון מסיכה, המעניקות מראה מגונן, והמסגרות מוקפדות בצבעוניות ניאונית טרנדית. 

הקטגוריה השלישית נקראת 'Malvin', שבה הקולקציה עוצבה בהשראת הספורט העתידני ונקראת על שם לילנד מלווין שהיה שחקן NFL וכיום הוא אסטרונאוט ב-NASA. דגמי המשקפיים ניחנו בסילואט חד והגזרות מושפעות מעולם הספורט.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר