איום מעזה

הג'יאהד האיסלאמי: ברשותנו טילים מדויקים

ארגון הטרור העזתי, הג'יהאד האסלאמי, הודיע בסרט תיעודי בטלוויזיה האיראנית, כי בידיו טילים מדויקים וכן טילים ארוכי טווח שיכולים להגיע מעזה לתל אביב או נתניה (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: תקשורת ערבית)

האם המבצע הבא בעזה כבר בפתחנו? הג'יהאד האסלאמי הודיע אמש (ראשון), בשידור של סרט תיעודי בטלוויזיה האיראנית, כי הצליח לפתח טיל שלטענתו "יכול להגיע מרצועת עזה לתל אביב, נתניה וייתכן שאף רחוק מכך". בסרט, ציינו בג'יהאד האסלאמי כי הם אף מחזיקים בטילים מדויקים.

כבר במבצע "עמוד ענן" ירה הג'יהאד האיסלאמי טיל מתוצרת איראנית לעבר תל אביב. עוד הוסיפו בארגון הטרור, כי "יפתיעו את ישראל בתגובה על כל עוול שתבצע". נהפוך את עריה לגיהנום".

כעת ישנה מתיחות עזה בגבול עזה, כשבחמאס חידשו את ההפגנות הליליות ליד הגדר, בהן נפגעו עד עתה לא מעט פלסטינים וגם חייל צה"ל שנפגע ממטען שהושלך עליו.

החמ"ל המשותף של הזרועות הצבאיות איים השבוע לאור כמות הנפגעים בעימותים מהצד הפלסטיני כי "האויב הציוני הוא האחראי על כל פגיעה בזכויות העם הפלסטיני ועליו לשאת באחריות זאת".

עוד נמסר, כי "לא נאפשר לישראל להמשיך לפגוע במשתתפים בצעדות השיבה שנעשות בדרכי שלום. כל הסימנים מצביעים על פיצוץ קרוב לאור המשך המצור, לא נקבל את זה שהעם שלנו מת מרעב ומצמא. על המתווכים להפעיל לחץ רב יותר על ישראל, כדי שמה שהוסכם עליו ייושם".

במערכת הביטחון מפעילים מאמצים רבים כדי למנוע טילים מדויקים בידי גורמי הטרור וסביר להניח שהימצאות טילים כאלה בידי המחבלים בעזה יכולה להוות סיבה מספיק טובה לפעילות צבאית כנגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר