שחקנית "סקס והעיר הגדולה" נדרשה להסיר את שמה מהמצבה המשפחתית

אחרי קרב משפחתי בן שנתיים, בית המשפט הורה לקים קטרל לתקן את המצבה בחלקה המשפחתית • תסיר את שמה וכן את הכינוי "הקלאופטרה של ליברפול"

צילום: getty images // קים קטרל

קברו לה: בתור סמנתה ב"סקס והעיר הגדולה" היא הייתה רגילה לקבל תמיד את מבוקשה, אך בחיים האמיתיים, קים קטרל חוותה לאחרונה תבוסה צורמת.

לאחר מאבק משפטי בן שנתיים, קטרל (62) נצטוותה על ידי בית המשפט להסיר את שמה וכן כיתוב שחרטה על מצבה בחלקה המשפחתית שלה, לאחר שבת דודתה אותה לא פגשה מעולם תבעה אותה.

מישל קוקס (51), אותה כאמור לא פגשה קטרל מעולם בעקבות סכסוך משפחתי ארוך שנים, טענה כי הרגישה שחלקת הקבר נשדדה תחת אפה של המשפחה וכבודה חולל לאחר שקטרל בחרה לחרוט את שמו של אביה ומתחתיו את שמה שלה עם הכיתוב "קלאופטרה מלכת ליברפול", מעין מחווה עצמית לתפקיד אותו גילמה קטרל לפני כעשור על הבמה.


המלכה של ליברפול לנצח // צילום מסך, יוטיוב

המצבה, אותה הציבה קטרל על דעת עצמה, כוללת את שמו של אביה, אחותו (אמה של בת הדודה שתבעה אותה) והוריהם. לפי הדיווחים, קטרל הוסיפה את שמה וכן את הכינוי "הקלאופטרה של ליברפול", מתוך תקווה שתיקבר בבוא היום באותה החלקה.

קטרל נולדה בליברפול ועברה עם משפחתה לקנדה כשהייתה בת שלושה חודשים. במהלך השנים חזרה לבריטניה מדי פעם לצרכים מקצועיים. מבחינת בת דודתה, זה הספיק כדי לנשל אותה מהזכות להיכלל בחלקה המשפחתית. 

"אין זה הוגן שמישהי שבילתה את מרבית חייה בקנדה וארה"ב תוכל להגיע לליברפול ולנכס את הזכות לקבר, פשוט על ידי חריטת השם שלה עליו. זה חוסר כבוד מוחלט למשפחה", אמרה קוקס בראיון לאתר המירור הבריטי ב-2016. קטרל, לעומת זאת, הגיבה: "אף אחד מקרובי המשפחה שלי בארה" ב או בקנדה מעולם לא שמע את השם קוקס בעבר עד שהגיעה התביעה. אפילו בתוכנית למציאת אילן היוחסין המשפחתי שהשתתפתי בה לא מצאו קשר אליהם. הם לא המשפחה שלי".

משפחה שלה או לא, לאחר שנתיים של התכתשויות משפטיות, קטרל נדרשה, כאמור, להסיר כל אזכור לשמה וכן לשלם את הוצאות החזרת המצבה לקדמותה. קלאופטרה תיאלץ להסתפק בחלקת קבר אחרת.

 

 • יוצאים לדרך: מנחי האירוויזיון נפגשו

 • רוצים להישאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

 • דודו פארוק מקונדומים, נטע ברזילי מפאייטים

 • מצביעי ימין: יש להשקיע יותר באירוויזיון

 • דחייה בצילומים: משבר חריף בדרך לאירוויזיון

 • קוראי "ישראל היום" קבעו: לא משלמים על האירוויזיון

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר