מחקר: אנשים מעל גיל 40 צריכים לעבוד 3 ימים בשבוע

מחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת מלבורן, בדק 3,000 מתנדבים ו-3,500 מתנדבות, ומצא כי אלו מעל גיל 40 היו יעילים יותר כאשר עבדו שלושה ימים בשבוע או פחות. יש תקווה (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

כשזה מגיע לדברים שעושים אותנו מאושרים, אלו סופי שבוע ארוכים במיוחד המתחילים ביום חמישי בבוקר ומסתיימים בראשון בערב. זה לא קורה לעיתים קרובות מדי עקב אילוצים שונים, ביניהם היעדר שמרטפית לילדים, הצורך שלנו בעבודה וכו', אבל כאשר זה קורה, כל השבוע שלנו נראה אחרת.

ובכן, מחקר שנערך לאחרונה באוניברסיטת מלבורן, מוכיח, כי אם אתם מעל גיל 40, שבועות עבודה קצרים יכולים גם לגרום לכם להיות פרודוקטיביים יותר.

המחקר שפורסם בעיתון העובדים של מכון מלבורן, בדק 3,000 מתנדבים ו-3,500 מתנדבות, ומצא כי אלו מעל גיל 40 היו יעילים יותר כאשר עבדו שלושה ימים בשבוע או פחות (8.5 שעות כל יום).

מבחינה של הרגלי העבודה, הזיכרון, ההנמקה הניהולית וההנמקה המופשטת, החוקרים גילו כי הביצועים הקוגניטיביים השתפרו עם הגדלת שעות העבודה ל-25 שעות. עם זאת, לאחר 25 שעות, החלה ירידה בקרב המתנדבים והמתנדבות כאחד.

האם זה אומר שנוכל לקצץ את שעות העבודה שלנו כשנגיע לגיל 40? כנראה שלא, אבל זה גילוי מבטיח שאנו מקווים כי יקבל יותר תשומת לב במשך השנים.

תארו לעצמכם עולם ללא משמרות של יום ראשון. התגשמות חלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר