יש חיים אחרי לפיד: גבאי שריין את חיים ילין במקום העשירי ב’עבודה’

יו"ר העבודה הודיע על שני שריונים נוספים ברשימה: ח"כ חיים ילין מיש עתיד במקום העשירי, וח"כ יעל כהן פארן מהתנועה במקום ה-16 • השניים מצטרפים לאלוף במיל' טל רוסו, ששובץ במקום השני ברשימת המפלגה
אריה ריבקינד
ט"ז אדר א' התשע"ט / 20.02.2019 22:39

מ’יש עתיד’ ל’עבודה’: יו”ר העבודה אבי גבאי הודיע הערב (רביעי) על שני שריונים נוספים ברשימת מפלגתו – ח”כ חיים ילין מיש עתיד במקום העשירי, וח”כ יעל כהן פארן מ’התנועה’ במקום ה-16.

השניים מצטרפים לאלוף במיל’ טל רוסו, שהצטרף היום רשמית וישובץ במקום השני ברשימת המפלגה.

“כמי שראה מקרוב את פועלם של ח”כ ילין וח”כ פארן, אני גאה בהם ושמח על כך שהם מצטרפים לנבחרת הטובה ביותר בכנסת ובממשלה הבאה – הנבחרת של מפלגת העבודה”, הצהיר גבאי.

לדבריו, “זאת נבחרת מנצחת. חיים, תושב עוטף עזה, ילחם יחד איתנו על החזרת השקט ליישובי הדרום. יעל, תוביל יחד עם נבחרת העבודה, את המאבקים הסביבתיים למען איכות החיים של כולנו. שניהם חברי כנסת מנוסים שיובילו יחד איתנו את השינוי במדינה”.

ח”כ ילין פרסם בשבוע האחרון הודעה לפיה לא יתמודד בבחירות הקרובות, אולם כעת ניאות להצעתו של גבאי ושוריין כאמור ברשימה.

על פי דיווח ב’חדשות 12′, ההחלטה לעזוב את הכנסת כמעט נכפתה על חיים ילין. לפיד הודיע לו בימים האחרונים שהוא לא צפוי להיכלל ב-15 הראשונים שירכיבו את רשימת ‘יש עתיד’ לכנסת.

מקורביו של ילין סיפרו, כי חבר הכנסת תוקף בחריפות את לפיד בשיחות סגורות: “הוא בעט אותי החוצה. הוא הביא הרבה אנשים והבטיח להם הבטחות. לפיד לא חשב לרגע על תושבי עוטף עזה שאני מייצג אותם בכנסת. כל מה שמעניין אותו זה להציג רשימה נוצצת של אנשים חדשים שיתחרו בגנץ. גנץ בלבל אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות