|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
מרכז האיחוד הלאומי. מעוניינים בהובלה
פעילים באיחוד הלאומי מאשימים:

"בבית היהודי יש סוכנים כפולים"

בלעדי: בדיון פנימי במרכז המפלגה נשמעה ביקורת על פעילים בבית היהודי שמשתפים פעולה עם בנט נמשך המו"מ להצבת אלי ישי במקום 9 אושרה הצרחת מועמדים בהסכמה ברשימת האיחוד הלאומי
20/02/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
איציק וולף
אושר איחוד הבית היהודי ועוצמה יהודית

איחוד בימין תמורת שני שרים
עידן יוסף
לפי המסתמן: שני שרים של הבית היהודי-איחוד לאומי יהיו חברי קבינט * פרץ לחינוך, סמוטריץ' לשיכון * שריון של ח"כ מהמפלגה במקום ה-28 בליכוד
לרשימה המלאה

מרכז האיחוד הלאומי אישר (יום ד', 20.2.19) את הריצה המשותפת עם הבית היהודי וריצה כבלוק טכני עם עוצמה יהודית. כן אושרו הצעות להסמכת היו"ר בצלאל סמוטריץ' לנהל מו"מ על חלוקת התפקידים ועל ניהול משא-ומתן לצירופו של יו"ר יחד אלי ישי במקום 9 ברשימה משותפת [עוד על המו"מ מול ישי, ראו בהמשך].

עוד אושרה הצעה לאפשר ליושב הראש להחליף ברשימה לכנסת בין שני חברי כנסת מטעם האיחוד הלאומי, וזאת לאחר הסכמה מצד השניים. ייתכן שיש לכך קשר לשריון הצפוי במקום ה-28 בליכוד.

ל-News1 נודע כי בכינוס המרכז, שהתקיים בשכונת הדר גנים בפתח תקוה, הביעו כמה מחברי המרכז תרעומת כלפי שותפיהם מרשימת הבית היהודי ומרשימת עוצמה יהודית וכלפי רשימת הימין החדש בראשות נפתלי בנט.

אחד מחברי המרכז אמר כי לנוכח התפוררות הבית היהודי מאז עריקת בנט ואיילת שקד, מי שאמור היה להוביל את הסיעה הייתה אמורה להיות מפלגת האיחוד הלאומי, שבענוותנותה ויתרה על השררה ומחלה על כבודה. הוא הוסיף כי בבית היהודי יש סוכנים כפולים שעובדים במקביל למען הצלחתו של בנט, ושוררת אווירה קשה של חוסר אמון.

חשש להכרת הימין החדש ברפורמים

חבר אחר של המרכז ציין כי בימין החדש יש לא מעט דמויות טובות וערכיות, אך ממפלגה זו נשקפת סכנה לזהותה היהודית של מדינת ישראל, בין היתר בשל הנטייה לאפשר הכרה ברפורמים ולתמוך במתווה הכותל הרפורמי.

ביקורת נשמעה גם מכיוון פעילים חובשי כיפות שחורות במפלגה, כלפי רשימת עוצמה יהודית, על כך שברוך מרזל החבר בה תקף בעבר את האיחוד הלאומי על פתיחת המטה החרדי, וציין כי כבר אז אמר שמדובר במתקפה שאין מקום להתרשם ממנה, והחיבור האמיץ שבין הציבור החרדי לציבור הדתי-לאומי בסוגיות רבות מוכיח זאת. לדבריו, תנועת חב"ד הוכיחה בעבר את כוחה הן בשנות השמונים בתמיכה ברשימת יהדות התורה והן בקמפיין "נתניהו טוב ליהודים" שהעלה את נתניהו לשלטון בכהונתו הראשונה. הוא קרא לחברי המרכז להביא לכך שחסידי חב"ד לא רק יצביעו למפלגות הימין הדתי, אלא יפעלו לשכנע אחרים להצביע עבורה כך שאף קול בימין לא יבוזבז.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר ליו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', ובירך אותו על שיתוף הפעולה למען גוש הימין ועל אישור ההסכם במרכז האיחוד הלאומי. נתניהו גם שוחח עם הרבנים חיים דרוקמן, אלי סדן והרב יהושע צוקרמן, והודה להם על תמיכתם החשובה במהלך לאיחוד המפלגות במטרה להציל את גוש הימין.

הרב מאזוז מעכב איחוד

ליו"ר יחד, ישי, הוצע המקום התשיעי ברשימת הימין, וזאת לאחר שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי הטיל וטו על תמיכה במהלך איחוד שיכלול את שנוא נפשו. ישי קיים בשלושת הימים האחרונים שיחות מסיביות עם ראש הממשלה, שאף נפגש עימו פנים אל פנים, וכנראה התחייב למנותו כשר בממשלה שיקים. מי שכנראה כובל את ידיו של ישי מלהסכים להצעה הוא רבו, ראש ישיבת כיסא רחמים, הרב מאיר מאזוז. הרב מאזוז רואה בהצבתו של ישי עלבון אישי ופגיעה בכבוד התורה, והדרישה היא שישי ישובץ לכל הפחות במקום השישי. עם זאת, עדיין מתקיימים מגעים על-מנת לשכנע את הרב מאזוז להסכים למתווה שהוצע תוך הסתמכות על כך שמספר המושבים שתקבל מפלגה משותפת עשוי להגיע אף ל-13.

ל-News1 נודע כי הרב מאזוז זעם על הצעת ש"ס לתת ברשימה לכנסת מקום לנציג ישיבתו כיסא רחמים, ובלבד שלא יהיה זה אלי ישי. הוא אמר לתלמידיו כי ש"ס לא תקבע לו את מי לשלוח כנציגו, וכי לא יסכים לכבוד כלשהו במחיר שפיכת דמו והלבנת פניו של נאמנו ישי.

תאריך:  20/02/2019   |   עודכן:  20/02/2019
עידן יוסף
+מפלגת העבודה: "נבחן את כל האפשרויות על מנת להבטיח מהפך שלטוני"
12:11 21/02/19  |  
מפלגת העבודה מגיבה לאופציית האיחוד עם מרצ: "בתום דיון שבו השתתפו חברי סיעה, הוחלט על בחינת כל האפשרויות, על מנת להבטיח מהפך שלטוני בישראל, תוך שמירת ערכי מפלגת העבודה".
+גנץ ולפיד, ותבונת בגין
12:00 21/02/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
בני גנץ ויאיר לפיד יודעים היסטוריה בע"מ  ▪  אילו ידעו ממש כי אז היו מוצאים את הניסוח המאפשר איחוד תוך שימור הגוונים השונים
(בגין. המציא את הפטנט [צילום: הרמן חנניה/לע"מ])
+בין מסך למסיכה
11:28 21/02/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות: מי אתה בני גנץ?  ▪  המדינאי המבריק בנימין נתניהו  ▪  ולקינוח המסכה של לבני
(גנץ. גבה קומה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+יחימוביץ' על האיחוד עם מרצ: "סרבנות אוטומטית תירשם לנו לדראון עולם"
11:27 21/02/19  |  
ראש האופוזיציה שלי יחימוביץ' קוראת לאיחוד עם מרצ: "נוכח הסיטואציה הפוליטית החדשה שנוצרה יש לבחון ביסודיות ובמהירות אפשרות יצירת בלוק משותף עם מרצ לצורך ההתמודדות. סרבנות אוטומטית לכך תירשם לנו לדראון עולם אם המצב החדש יביא חלילה למחיקת מרצ ולקריסת העבודה".
+ניר ברקת: "היום קמה ברית השנאה נגד נתניהו"
11:21 21/02/19  |  
ניר ברקת, ראש העיר ירושלים לשעבר ומועמד רשימת הליכוד אמר בתגובה לאיחוד בין גנץ ולפיד: ״היום קמה ברית השנאה נגד נתניהו. מלבד הרצון לסגור חשבון עם נתניהו בגלל פנקסנות פוליטית ואישית קטנה, אין להם אידאולוגיה משותפת. הציבור יבחר בדרך ובטובת המדינה.״
+מרצ פועלת לאיחוד עם העבודה; בנט: עוד איחודים בימין
11:06 21/02/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תמר זנדברג: "ש לנו 12 שעות ואנחנו מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים באופן מיידי"  ▪  בנט לנתניהו: "קורא לרה"מ להתאחד עם פייגלין, כחלון וליברמן"
זנדברג. שמאל לצד המרכז [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
גבאי. בוחן מחדש [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+סמוטריץ': "הייתה התחייבות לתיקים משמעותיים"
10:30 21/02/19  |  
יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ' אמר בראיון בכאן רשת ב' על ההסכם עם נתניהו: "לא היה אתמול שום דיון על תיקים קונקרטיים, הייתה התחייבות לתיקים משמעותיים. אבל כידוע, הבטחות כאלה בפוליטיקה לא שוות הרבה".
+יפעת ארליך הוצאה מרשימת הבית היהודי
10:19 21/02/19  |  
בעקבות האיחוד עם עוצמה יהודית פרשה יפעת ארליך מרשימת הבית היהודי. מהבית היהודי נמסר: "יפעת ארליך שמוקמה במקום השלישי ברשימה הגיעה להסכמה בהבנה הדדית עם יו״ר המפלגה רפי פרץ על פרישתה מהרשימה. בעקבות כך תתכנס הוועדה הציבורית של הבית היהודי היום לבחירה שריון האישה".
+חזון השלום נותר באיבו
10:15 21/02/19  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
ציפי לבני התגלגלה ממפלגה למפלגה מבלי שאיבדה תקווה שבסופו של דבר יעלה בידה להשיג את מה כה ייחלה לו, אך תקוותה נכזבה ונגוזה
(לבני. יחס קר [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+הצומת הוא העם
10:01 21/02/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
דברים על ערב בחירות  ▪  ומחר איננו כאן, מחר יהיו כאן ילדינו, נכדינו, נינינו  ▪  יהיו בהם שיאמרו אשרינו, יהיו בהם שיאמרו אויה לנו מאבותינו
(אנחנו בצומת [צילום: פלאש 90])
+מלצר: "השריון בליכוד לבית היהודי יגיע לבחינה משפטית"
09:39 21/02/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהיר: "לא היה לזה שום תקדים בעבר"  ▪  ח"כ גליק עתר נגד כוונת ראש הממשלה לשריין את המקום ה-28 בליכוד עבור נציג מפלגת הבית היהודי
(חנן מלצר. יבחן את ההסדר [צילום: ליאב פלד])
+יו"ר מרצ: זה הזמן לאיחוד עם העבודה, יש לנו 12 שעות
09:31 21/02/19  |  איציק וולף
יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, קוראת ליו"ר העבודה, אבי גבאי, להתחיל משא ומתן מיידי לאיחוד רשימות בשמאל. ״לאור האיחוד במרכז זה הזמן לאיחוד בשמאל כדי להקים ממשלת שמאל-מרכז. מרצ תהפוך כל אבן על מנת שזה יקרה. יש לנו 12 שעות ואנחנו מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים באופן מידי", ציינה.
+יו"ר ועדת הבחירות: לא ניתן למשוך רשימה שהוגשה
09:30 21/02/19  |  איציק וולף
‏יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון השופט חנן מלצר, הבהיר כי לא ניתן להביא לאיחוד רשימות בימין יחד עם רשימות של מפלגות שכבר הוגשו אל הוועדה. "הזמן הקובע הוא הזמן שבו הוגשה הרשימה, וברגע שהוגשה אין יוצא ואין בא", אמר בראיון לכאן ב'. משמעות הדבר היא שרשימת הימין החדש שכבר הוגשה לא תוכל להתאחד עם הליכוד.
+ש"ס: גנץ ולפיד מסוכנים ליהדות, נמליץ על נתניהו
09:17 21/02/19  |  איציק וולף
מפלגת ש״ס טוענת כי החיבור בין מפלגת חוסן לישראל-תל"ם בראשות בני גנץ למפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד מסוכן ליהדות.

"גנץ שתומך בנישואים אזרחיים ותחבורה בשבת חבר ללפיד ששנאתו ליהדות ולדתיים היא אומנתו. הזהות היהודית במדינת ישראל בסכנה ואנחנו ניאבק בכל כוחנו למנוע מהם להקים ממשלה. ש״ס תומכת בבנימין נתניהו לראשות הממשלה והצבעה לש״ס תבטיח הקמת ממשלת ימין ושמירה על המסורת היהודית והזהות היהודית של מדינת ישראל״, לשון הודעת המפלגה.
+אלדד יניב: לא ארוץ עם מפלגתי לכנסת
09:13 21/02/19  |  איציק וולף
עו"ד אלדד יניב, שהקים את מפלגת ארץ חדשה ואף רץ איתה בבחירות הקודמות, הודיע כי לא יגיש רשימה מטעם מפלגתו לוועדת הבחירות המרכזית בעקבות האיחוד בין מפלגות גנץ ולפיד. "לא נתמודד לכנסת כשנוצרה הזדמנות אמת לסיום שלטונו המושחת והמסית של נתניהו, נגדו נלחמנו שנתיים ברציפות ברחובות. עכשיו הגיע זמנכם לנצחו בקלפיות", ציין.
+ברק: מבחן היישום לפני גנץ ולפיד
09:10 21/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+ישראל ביתנו: מפלגת גנץ-לפיד - 'סידור עבודה'
09:09 21/02/19  |  איציק וולף
במפלגת ישראל ביתנו טוענים כי מפלגת לפיד-גנץ-אשכנזי היא 'מפלגת סידור' עבודה נעדרת סדר יום אמיתי ואידיאולוגיה.

"מהבוקר יש לנו מצד אחד מפלגת שמאל עמוסת גנרלים, מפלגת 'סידור עבודה', ללא שום סדר יום אמיתי, אידיאולוגיה ודאגה לאזרח הפשוט ומצד שני גוש ימין עמוס בגורמים דתיים קיצוניים. רק ישראל ביתנו חזקה בממשלת הימין הבאה תוכל לטפל בנושאים של דת ומדינה, עלייה וקליטה ולמנוע את התפשטות והתחזקות הכפיה הדתית", נמסר מן המפלגה.
+הבית היהודי-איחוד לאומי: ממשלת גנץ תקדם תוכנית ה-100 של טראמפ
09:04 21/02/19  |  איציק וולף
מפלגת הבית היהודי-האיחוד הלאומי הגיבה על האיחוד בין רשימות חוסן לישראל-תל"ם ויש עתיד וטוענת כי מדובר בראיה לאחריות הגדולה שבה פעלה לשמירה על הציונות הדתית וגוש הימין כולו. בכך התייחסה לביקורת על צירוף רשימה עוצמה יהודית לריצה משותפת. "כעת ברור כי אל מול הסכנה הברורה של ממשלת שמאל בראשות גנץ וקידום תוכנית ה-100 של טראמפ חייבים מפלגה ציונית דתית חזקה - היחידה שניתן לסמוך עליה שתשמור על נתניהו בימין", אמרו במפלגה.
+מה אתה עשית בשביל היי-טק
08:47 21/02/19  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
שורה של פוליטיקאים שטחו אמש (ב') בפני בכירים בענף את מה שהם עשו למענו ואת מה שעוד יש להם בקנה  ▪  ההתרשמות מהדברים היא שהסל שלהם די ריק ושמי שמחפש את הפתרונות לבעיות הענף בממשלה לא ימצא הרבה
(כהן. לא חידש הרבה [צילום: פלאש 90])
+ישראל ביתנו: "מפלגת סידור עבודה, ללא שום סדר יום אמייתי"
08:35 21/02/19  |  
ישראל ביתנו על הריצה המשותפת של לפיד וגנץ: "יש לנו מצד אחד מפלגת שמאל עמוסת גנרלים, מפלגת סידור עבודה, ללא שום סדר יום אמייתי, אידיאולוגיה ודאגה לאזרח הפשוט ומצד שני גוש ימין עמוס בגורמים דתיים וקיצוניים".
+גודל הגושים הוא שיכריע, לא גודל המפלגות
08:28 21/02/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
השם שאני מציע למפלגה החדשה: לגו - לפיד, גנץ ואשכנזי; וזה גם מתאים לאופי שלה  ▪  ייתכן שבסופו של דבר יתברר, שהאיחוד המשמעותי באמת היה בשורות הימין
(יכול להתפרק בכל רגע [צילום: AP])
+לא יתנו
08:13 21/02/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
למען ארץ ישראל לעם ישראל לא יתנו שיוצאי המזרחי יעשו צעד שיבדל אותם מרוב עם ישראל
(למען ארץ ישראל [צילום: באסל עווידאת/פלאש 90])
+גנץ, לפיד ואשכנזי ברשימה משותפת
06:20 21/02/19  |  איתמר לוין, איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סיכמו על רוטציה בראשות הממשלה, אם ינצחו בבחירות, כאשר גנץ יהיה הראשון בתפקיד  ▪  גבי אשכנזי מצטרף לרשימה המאוחדת  ▪  הסקרים מלמדים שהאיחוד עשוי להוביל למפלגה הגדולה ביותר, אך לא לשנות את יחסי הכוחות בין שני הגושים
אשכנזי. במקום הרביעי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
גנץ. יכהן ראשון [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+דיווח: גנץ הציע לכחלון איחוד רשימות
23:24 20/02/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת חוסן לישראל, בני גנץ, הציע ליו"ר כולנו, השר משה כחלון, להתאחד עם רשימתו ועם רשימת מפלגת תל"ם לקראת הבחירות לכנסת. כך דווח בחדשות 13.

היום נמשכו המגעים לאיחוד רשימות בין חוסן לישראל-תל"ם למפלגת יש עתיד בראשות ח"כ יאיר לפיד.
+ילין וכהן פארן שוריינו ברשימת העבודה
22:19 20/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ חיים ילין המכהן בכנסת מטעם יש עתיד ישובץ במקום ה-10 ברשימת העבודה  ▪  ח"כ יעל כהן פארן שנבחרה מטעם התנועה של ציפי לבני שובצה למקום ה-16
(ילין. בסוף עבר למפלגה אחרת [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+רשימת ש"ס: הח"כים וראש העיר לשעבר
21:40 20/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מועצת חכמי התורה של ש"ס, בראשות הרב שלום כהן, אישרה את רשימת המפלגה לכנסת ה-21  ▪  הרשימה מונה 12 מועמדים ובהם חברי הכנסת וראש עיריית בית שמש לשעבר
(ישיבת מועצת חכמי התורה בבית הרב כהן [צילום: יעקב כהן])
+לוי אבקסיס: גנץ נכשל במבחן האמינות
21:14 20/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אורלי לוי אבקסיס תוקפת את בני גנץ וטוענת כי מאז שהגיעה איתו לסיכומים המעוגנים במסמכים חתומים החלו גורמים במפלגת חוסן לישראל להפיץ מידע כוזב תוך שגנץ שותק  ▪  "מאכזב להיווכח שגנץ נכשל במבחן האמינות, הוא מנוהל על-ידי אחרים"
(לוי אבקסיס. "התנהלות הזויה של גנץ" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+אושר איחוד הבית היהודי ועוצמה יהודית
20:36 20/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מרכז מפלגת הבית היהודי אישר את ההסכמים לריצה בבחירות עם האיחוד הלאומי ועם עוצמה יהודית  ▪  פעילים מחו בדיון מקדים: נתניהו עושה עלינו סיבוב תקשורתי  ▪  יו"ר הבית היהודי: זה הסכם טכני לזמן קצר ואחרי הבחירות אנחנו ניפרד
(ההסכם הראשוני בין המפלגות)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"בבית היהודי יש סוכנים כפולים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סרוג.
23/02/19 19:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
ח"כ חיים ילין (יש עתיד) ישוריין במקום ה-10 ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-21, וח"כ יעל כהן פארן (התנועה) תשוריין במקום ה-16 ברשימה. זאת, לאחר כמה יממות שבהן הופעל לחץ על ילין להסכים להצעת יו"ר העבודה, אבי גבאי, לרוץ עם מפלגת העבודה.
20/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
מועצת חכמי התורה של ש״ס אישרה (יום ד', 20.2.19) את רשימת המפלגה לכנסת ה-21. ברשימה שובצו חברי הכנסת של המפלגה ומיד אחריהם שובץ ראש עיריית בית שמש לשעבר, משה אבוטבול, שהודח באוקטובר האחרון בבחירות המוניציפליות.
20/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר מפלגת גשר, ח"כ אורלי לוי אבקסיס, הודיעה (יום ד', 20.2.19) כי מפלגתה תרוץ באופן עצמאי בבחירות לכנסת. ההודעה מהווה פיצוץ רשמי של המגעים שהתנהלו בין לוי אבקסיס לבין יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ. זאת, לאחר שגנץ קרא ליו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, ונפגש איתו היום לצורך חבירה לרשימה משותפת שבה מפלגת גשר לא תוכל להיות שותפה בשל מניעה חוקית. לטענתה, גנץ נכשל במבחן האמינות ואף "מנוהל בידי אחרים", כלשונה.
20/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגת העבודה התקפלה והחליטה שלא להעמיד אוטובוס בשבת. זאת לנוכח עתירת מפלגת ש"ס שהוגשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, כי מדובר במתנה אסורה על-פי חוק הבחירות.
20/02/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
tלוף (במיל') טל רוסו, לשעבר מפקד פיקוד דרום, מפקד מפקדת העומק וראש אגף מבצעים לשעבר, הצטרף (יום ד', 20.2.19) למפלגת העבודה בראשות אבי גבאי.
20/02/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il