100,000 חוגגים יצטרכו למצוא חלופה לאירוע המסורתי של חג פורים בכיכר המדינה, זאת לאחר שבעיריית תל אביב מצאו לנכון לוותר על האירוע. למערכת BLEND נודע כי המסיבה ההמונית שהייתה אמורה להתקיים בפעם החמישית באותו הלוקיישן לא תצא אל דרכה. בעיריית תל אביב טוענים כי הסיבה הרשמית לביטול היא מספר המשתתפים הרב, שלא מאפשר את קיום האירוע.

הספקים שהיו אמורים לקחת חלק באירוע החגיגי התבשרו הבוקר (רביעי) על ההחלטה. לפי גורמים המעורים בפרטים ביטול המסיבה בכיכר המדינה נובע ככל הנראה משיקולים תקציביים של עיריית תל אביב, שצפויה לארח במאי הקרוב את אירוע האירוויזיון. 

בשנים האחרונות נמתחה ביקורת חריפה על מסיבת הענק לאחר שתושבים בצפון תל אביב התלוננו על מפגעי רעש והפרת סדר על ידי עשרות אלפי בני נוער וצעירים שגדשו את האזור. בנוסף, לאחר המסיבה שנערכה בשנה שעברה הגיעו עשרות בליינים לבית החולים "איכילוב" כשהם סובלים מהרעלת אלכוהול והתייבשות. 

מעיריית תל אביב נמסר: לאחר הפעלת שיקול דעת יחד עם משטרת ישראל, הוחלט כי מספר המשתתפים באירוע מסיבת פורים בכיכר המדינה הוא רב והמוני מידי ולכן השנה לא יתקיים. עיריית תל אביב-יפו תקיים אינספור פעילויות פורימיות אחרות ברחבי העיר עבור הקהילה והתושבים.