האלוף טל רוסו הצטרף למפלגת 'העבודה'

אלוף במיל' טל רוסו, הצטרף בצהריים למפלגת 'העבודה', לאחר שקיבל את הצעתו של היו"ר אבי גבאי לשריון במקום השני. רוסו: "היום אני עולה על מדים חדשים" (פוליטי מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: רענן כהן)

אלוף במיל' טל רוסו הצטרף בצהריים (רביעי), למפלגת 'העבודה', לאחר שקיבל את הצעתו של היו"ר אבי גבאי לשריון במקום השני.

במסיבת עיתונאים שנערכה בתל-אביב אמר גבאי: "טל, אנחנו מאד שמחים על הצטרפותך למשימה הגדולה. טל הוא איש הביטחון שלנו ויהיה שותף מלא לעשייה ולקרב הגדול על שינוי פני המדינה. פוליטיקה זה לא עסק פשוט, אבל לפי הסיפורים שמספרים עליך, היית כבר בכל מדינות ערב בלי שהזמינו אותך ובלי דרכון כך שאין לי ספק שגם מכאן תביא הישגים גדולים למדינת ישראל ולעם ישראל."

אלוף במיל' טל רוסו אמר: "היום אני עולה על מדים חדשים, בשירות מדינת ישראל. אני איש של עשייה ולא של דיבורים. עשייה שמכוונת לאזרחים והאזרחיות בישראל. שמחתי שאבי קרא לי לקחת חלק בנבחרת שהוא מוביל. ואני מודה לו על כך. אני קורא מכאן לכולנו לחזור הביתה. לחזור לדרך ולערכים. אותם ערכים שהקימו את המדינה הזו.

רוסו, לשעבר מפקד פיקוד דרום, מפקד מפקדת העומק וראש אגף מבצעים לשעבר, הצטרף היום למפלגת העבודה בראשות אבי גבאי.

גבאי התייחס בדבריו גם לניסיונות האיחוד בימין ואמר:"הליכוד צירף היום למפלגת הבת שלו את הכהניסטים, הגזענים, המחרחרים והמסיתים. הליכוד הכריז היום סופית על פשיטת רגל ערכית על התנתקות סופית מדרכם של מנהיגי עבר שלו שיצאו ממליאת הכנסת כשכהנא עלה לנאום. לצד הליכוד יושבות 2 מפלגות האווירה שאומרות דברים לא ברורים בעניין המדיני, כן ולא. לא וכן.

"מפלגות שלא מציגות חזון משלהן. מפלגות שכוללות בתוכן אנשי ימין אידיאולוגי קשה, כאלה שמאמינים בסיפוח ובהרחבת ההתנחלויות מחוץ לגושים המוסכמים. מפלגות שמפחדות לאמר דברים ברורים אפילו על ההסטוריה הקרובה שלנו. ההתנתקות מעזה היתה מהלך נכון או לא ? גם על זה אין עמדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר