גנץ ולפיד בדיונים על מצע משותף: יו”ר ‘חוסן לישראל’ לא שולל רוטציה

ראשי 'חוסן לישראל' ו'יש עתיד' נפגשים מאז הצהרים בניסיון להגיע להבנות שיאפשרו ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-21 • הפגישה בין השניים מתקיימת בביתו של הלל קוברינסקי בסביון • לפגישה הצטרף גם ח״כ עופר שלח • מסתמנת התקדמות במגעים
חרדים 10
ט"ו אדר א' התשע"ט / 20.02.2019 14:12

פחות מ-48 שעות לסגירת הרשימות:  בני גנץ ויאיר לפיד נועדים בצהרים (רביעי) במטרה לדון באפשרות של חיבור בין שתי המפלגות – יש עתיד וחוסן לישראל.

הפגישה בין השניים מתקיימת בביתו של הלל קוברינסקי בסביון. לפגישה הצטרף גם ח״כ עופר שלח.

לפי דיווח ב’חדשות 12′, בכירים ב’חוסן לישראל’ אמרו כי גנץ לא פוסל אפשרות לרוטציה בראשות הממשלה עם לפיד, וכי מסתמנת התקדמות במגעים.

הפגישה הבוקר בין השניים הגיעה לאחר שגנץ קרא אמש באירוע הצגת רשימת מפלגתו ללפיד לשוב ולדון בחיבור. “מיד בסיום הכנס אתקשר לחברי יאיר לפיד, ואציע לו להיפגש עוד הערב, להניח כל שיקול אחר בצד וביחד להציב את ישראל לפני הכול”.

“רבאק”, הוסיף גנץ. “על ויכוחים של סידור עבודה לא מחלישים הזדמנות לשינוי היסטורי. בואו נתעלה, נתאחד – וננצח”.

זמן קצר לאחר מכן לפיד הגיב לדברים, ואמר: “כפי שאמרתי אתמול על הבמה נהפוך כל אבן, נעשה הכל כדי לא להחמיץ הזדמנות היסטורית להחלפת השלטון”.

ביש עתיד טענו בימים האחרונים כי הם ממתינים לקבל מגנץ תשובות על ‘נושאים מהותיים’ כמו חוק הלאום, דת ומדינה, וישיבה בממשלה בראשות נתניהו. בחוסן לישראל טענו מנגד כי סלע המחלוקת העיקרי הוא שאלת ההובלה.

הבוקר החל הליך רישום המפלגות לבחירות לכנסת ה-21 בפני ועדת הבחירות המרכזית, והוא יימשך עד מחר בערב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות