המאמץ לאיחוד בימין

במקום פוטין: נתניהו נפגש עם פרץ וסמוטריץ

אחרי הסכמת 'עוצמה יהודית' להצעת 'הבית היהודי' ועל רקע התנגדות בכירים במפלגה להצעת האיחוד, ביטל ראש הממשלה נסיעה מדינית לרוסיה ודחה פגישה עם פוטין (מדיני)

נתניהו ופוטין (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

על רקע המאמצים לאיחוד רשימות הימין, דחה ראש הממשלה בנימין נתניהו את נסיעתו לרוסיה, שם היה אמור לפגוש את הנשיא פוטין. גורמים מדיניים מסרו כי השניים ישוחח מחר בטלפון ומועד פגישה חדש ייקבע בהמשך.

בחודשים האחרונים, בעקבות התקרית בה הפילו מטוס רוסי לפני כחמישה חודשים, נרשמה התערערות ביחסי ישראל - רוסיה, ומספר השיחות והפגישות בין נתניהו לפוטין ירדו משמעותית.

כעת, על מנת לטפל במשבר הפוליטי ובניסיון אחרון להביא לאיחוד בין הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית, דחה נתניהו את הפגישה עם פוטין למועד לא ידוע.

הצהריים, (רביעי), ייפגש נתניהו עם רפי פרץ, יו"ר מפלגת הבית היהודי ועם ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי, בניסיון למנוע אפשרות של ריצה עצמאית בסופו של דבר, גם לאחר הסכמת עוצמה יהודית לשילוב נציגיהם במקומות החמישי והשמיני.

מרכז מפלגת הבית היהודי צפוי להתכנס הערב על מנת להכריע האם לאשר או לפסול את ההסכם לריצה המשותפת. רבים במפלגה, ביניהם המנכ"ל ניר אורבך, פועלים על מנת לטרפד את האיחוד.

"חודש וחצי אני נלחם כדי להציל את הבית. אני בטוח ב-100% שגם בלי החבירה לעוצמה יהודית הבית היהודי יחד עם האיחוד הלאומי עוברות את אחוז החסימה וזה עוד לפני הקמת מטה מסודר ועלייה עם קמפיין עם מסרים ממוקדים וברורים", אמר אורבך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר