“גנץ עבר ממצב של שתיקה למצב של שטויות, יח”צנים השתלטו עליו”

ח"כ אבי דיכטר התייחס ב'חדשות הבוקר' של קשת למתקפה החריפה של גנץ על נתניהו: "כשנתניהו נלחם בתעלת סואץ, גנץ שיחק תופסת בבית הספר" • אסף זמיר: "כשפעם אחת עונים לנתניהו בחזרה, כולם בהלם?"
חרדים 10
ט"ו אדר א' התשע"ט / 20.02.2019 11:52

המתקפה של בני גנץ על בנימין נתניהו באירוע השקת ‘חוסן לישראל’, עוררה סערה במערכת הפוליטית: באולפן ‘חדשות הבוקר’ עם ניב רסקין התעמתו על הנאום אבי דיכטר מהליכוד ואסף זמיר מחוסן לישראל.

דיכטר: “בני גנץ עבר ממצב של שתיקה למצב של שטויות. התביישתי בשבילו. אני מכיר את ראש הממשלה 48 שנים. כשאני הייתי לוחם צעיר בסיירת מטכ”ל, נתניהו היה מפקד צוות בכיר. אני זוכר אותו חוזר בעור שיניו ממבצעים. הוא היה בתעלת סואץ כשבאותה התקופה גנץ כנראה שיחק תופסת בבית הספר”.

זמיר הביע תמיכה בגנץ: “בני גנץ עומד מאחורי הדברים שאמר. את גנץ תוקפים ארבע פעמים ביום עם פייק ניוז, וכשפעם אחת עונים לנתניהו בחזרה, כולם בהלם?”

דיכטר סירב להתייחס לזמיר. “האמירות שלו רדודות”, קבע. “כולם מבינים שמישהו הכתיב לגנץ את הטקסט. יח”צנים השתלטו על פיו ולשונו. לקחת טקסט של יח”צנים ולדקלם אותו מול פני האומה זה לא רציני. להגיד שלנתניהו אין עבר קרבי? זה עלבון לאינטליגנציה. אני הורדתי את ביבי מהכנף של מטוס הסבנה אחרי שהוא חטף כדור ביד”, סיפר דיכטר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות