Skip to content

ה"בנטו-בוקס" (קופסת האוכל היפנית) של נלי הורוביץ – צילומי אוכל

קופסת הבנטו - ה"טייק אוואיי" היפני המסורתי, מקבלת פנים ישראליות אצל האמנית והמעצבת נלי הורוביץ. היא מתעדת בצילום 5 שנות ארוחות הבוקר להפסקת עשר, שהכינה לבתה מעיין. עיצוב מוקפד ומוצרים בריאים, יעוררו תיאבון של כל ילד רעב.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נלי הורוביץ, אמא למעיין בת 11, מכינה לבתה מידי יום, ארוחת בוקר מעוצבת בקופסה אותה היא לוקחת לבית הספר. במהלך 5 השנים האחרונות, תיעדה נלי בצילום יומי את הארוחות האמנותיות הללו. הורוביץ, בוגרת המדרשה לאמנות ובוגרת שנקר במגמת טקסטיל ואמנויות הבמה, מודעת היטב למשמעות הצבע, הצורה והקומפוזיציה כאשר היא מכינה את ה"בנטו" למעיין.

"הפרוייקט הוצג בביתה של האוצרת קרן בר גיל וכמו כן בספר שהוציאה קרן : ״מדיה מעורבת״ המחבר  בין אמנות עיצוב ואוכל. באופן ספונטני כאשר התנהלה מערכת הבחירות הפנים ארצית, בחרתי להציג צילומים של הארוחות על אותם הלוחות שהיו פזורים ברחבי העיר ועליהם התנוססו פרצופיהם של המועמדים לראשי העירייה, באישון ליל, מעיין ואני יצאנו להרכיב את הצילומים על הלוח הקרוב לביתנו. זה יצר שיח מעניין עם העוברים ושבים" מסבירה הורוביץ ומקווה להציג אותם בעתיד בחללים מוזיאליים וציבוריים. מי מרים את הכפפה?

לפניות: אימייל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן