איחוד בימין

'עוצמה יהודית' קיבלה את הצעת 'הבית היהודי'

בהוראת רבני המפלגה, ראשי 'עוצמה יהודית' החליטו לקבל את הצעת הפשרה מ'הבית היהודי' ולרוץ יחד כבלוק טכני בתמורה לשיבוץ נציגיהם במקומות החמישי והשמיני (חדשות)

ראשי 'עוצמה יהודית'. ארכיון (צילום: TOmer neuberg/FLASH90)

לאחר שב'עוצמה יהודית' סירבו לקבל את הצעת 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי', לרוץ יחד בתמורה להצבתם במקומות החמישי והשמיני, הבוקר (רביעי) בהוראת הרבנים, ההצעה התקבלה.

רבני 'עוצמה יהודית' פנו אל ראשי המפלגה והורו להם לקבל את הצעת האיחוד ולהתפשר על מקומות חמש ושמונה.

הרבנים, בהם הרב דב ליאור, הרב שמואל אליהו והרב יהודה קרוייזר, אמרו כי "חרף העובדה שההצעה שהעבירו אנשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי לא הוגנת הרי שהיות וגורל ארץ ישראל על כף המאזנים יש לקבל ההצעה".

בעקבות הוראת הרבנים, החליטה הנהלת 'עוצמה יהודית' בדיון חירום לקבל את בקשת הרבנים ולהצטרף לבלוק טכני של האיחוד והבית היהודי במקומות חמש ושמונה.

ראשי 'עוצמה יהודית' אמרו כי "למען ארץ ישראל ולמען הציבור העצום שקורא לאיחוד בימין - כדי שלא תקום חלילה ממשלת שמאל - החליטה מפלגת עוצמה יהודית לקבל הצעה לחבירה לבית היהודי ולאיחוד הלאומי, במקומות 5 ו-8 וזאת למרות שעל פי כל הנתונים ב, ורוב הסקרים האחרונים - מובטחים לעוצמה לפחות 4 מנדטים. בין ארץ ישראל לכבוד שלנו, אנו בוחרים בשלמות הארץ ובכינונה של ממשלת ימין".

לפי המסתמן, ד"ר מיכאל בן ארי יוצב במקום החמישי ואילו עו"ד איתמר בן גביר, שאמור להיות מוצב במקום השמיני, שוקל לוותר על מקומו.

מרכז הבית היהודי יתכנס הערב כדי לאשר את הריצה המשותפת עם 'האיחוד הלאומי' ו'עוצמה יהודית'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר