היום הגורלי

לפיד ובני גנץ - ייפגשו; במפלגות החרדיות עוקבים בדאגה

יו"ר 'חוסן לישראל' בני גנץ ויו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ייפגשו בצהריים לראשונה וידונו באפשרות לריצה משותפת. במפלגות החרדיות עוקבים בדאגה, מתוך חשש שהחיבור יוביל לקמפיין הפחדה (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ ויאיר לפיד (צילום: תומר נויברג והדס פרוש - פלאש 90)

יו"ר 'חוסן לישראל' בני גנץ ויו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ייפגשו בצהריים (רביעי) לראשונה וידונו באפשרות של חיבור בין המפלגות לקראת סגירת הרשימות, מחר.

השניים שוחחו אמש, לאחר נאומו של גנץ, והחליטו להיפגש היום בצהריים, בניסיון להגיע להסכמות. יצוין כי בין המכשולים העיקריים נמצאת שאלת היו"ר, כאשר לפיד דורש רוטציה, וכן הריצ'-רץ' ב-2 העשיריות הראשונות.

במפלגות החרדיות עוקבים בדאגה אחר המו"מ בין לפיד לגנץ, שכן - ראשי הסיעות החרדיות מאמינים כי חיבור שכזה יוביל את ראש הממשלה בנימין נתניהו לצאת לקמפיין הפחדה שיכול לפגוע קשות בתנועת ש"ס.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", בכירי ש"ס ו'יהדות התורה' פעלו בשבוע שעבר להכין תוכנית מגירה למצב בו 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד ו'חוסן לישראל' בראשות בני גנץ יתאחדו למפלגה אחת.

"החשש שלי", התבטא בשבוע שעבר יו"ר ש"ס אריה דרעי בישיבה עם בכירי המפלגה, "הוא ממצב בו בני גנץ ויאיר לפיד יתאחדו. אם מהלך כזה יתרחש - הרי שבנימין נתניהו יצא לקמפיין 'הצילו' שיכול לפגוע בש"ס בצורה דרמטית".

כזכור, אמש התבטא בני גנץ בנאומו: "מיד בסיום הכנס, אתקשר לחברי יאיר לפיד ואציע לו להיפגש עוד הערב. אציע לו שוב להניח כל שיקול אחר בצד, וביחד להציב את ישראל לפני הכל. חברות וחברים לדרך, על ויכוחים של סידור עבודה לא מחלישים את ההזדמנות לשינוי היסטורי".

יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד הגיב ואמר: "כפי שאמרתי אתמול על הבמה נהפוך כל אבן, נעשה הכל כדי לא להחמיץ הזדמנות היסטורית להחלפת השלטון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר