יתמודד עצמאית?

בהוראת הגר"מ מאזוז: אלי ישי דחה את הצעת האיחוד בימין

הבית היהודי הציעו לאלי ישי את המקום השמיני ברשימה וראש הממשלה דחק בו להסכים בתמורה להבטחה כי ימונה לשר. הרב מאזוז דחה את ההצעה, והמו"מ נמשך (פוליטי)

אלי ישי אצל הרב מאזוז, היום (צילום: באדיבות המצלם)

בתום התייעצות עם הגאון רבי מאיר מאזוז, מנהיגה הרוחני של תנועת 'יחד', הודיע אלי ישי כי הוא דוחה את ההצעה להשתבץ במקום השמיני ברשימה לכנסת, בתמורה להבטחה מראש הממשלה נתניהו כי ימונה לשר בממשלה הבאה.

"איך הם לא מתביישים להציע כזה מקום לא ריאלי?", תמה הרב מאזוז בפגישה עם אלי ישי. בנוסף, בתגובה לחששות בבית היהודי כי ראש ישיבת כסא רחמים לא יתמוך פומבית ברשימת הימין המאוחדת בשל שילוב נשים ברשימה, הודיע היום הרב מאזוז כי אין בכך בעיה, שכן מדובר רק בבלוק טכני.

ההצעה החלופית של אלי ישי לראשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי, כוללת את שיבוצו במקום השלישי ברשימה, והעברת חוק נורבגי מורחב שיאפשר לכלל ראשי הסיעות להתפטר מהכנסת לאחר מינויים לשרים, ולא רק לראשי מפלגות. כך, לאחר שימונה לשר, מיקומו לא יפגע בהמשך רשימת הבית היהודי.

בהמשך היום צפוי אלי ישי להיפגש שוב עם הגר"מ מאזוז, ובמפלגת 'יחד' מבהירים כי אם גם הפעם התשובה תהיה שלילית, אלי ישי יתמודד עצמאית לכנסת במסגרת רשימת יחד, שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות.

ישי פרסם היום את תמונתו אצל הרב מאזוז לצד ההודעה הבאה: "נכנסתי כעת אל הקודש פנימה, אל מרן רה"י, לעדכן אותו בהתפתחויות האחרונות ולבקש את הכרעתו בהצעות שנמצאות כעת על השולחן. כפי שנהגתי כל חיי, איני זז צעד אחד מבלי לשאול לעצת רבותיי, וכך גם אעשה הפעם".

במפלגת הליכוד מסרו היום כי "ראש הממשלה נתניהו פועל לטובת איחוד בין "הבית היהודי", "האיחוד הלאומי", "עוצמה יהודית", ואלי ישי במטרה להציל את גוש הימין ולמנוע אובדן קולות. בניגוד לספינים, הליכוד לא יתקוף איחוד זה בשום צורה במהלך מערכת הבחירות - אלא להיפך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר