שתף קטע נבחר

פציעה מדאיגה לדייויס, הרצף של ווסטברוק נמשך

סנטר ניו אורלינס נפגע בכתפו ולא עלה למחצית השנייה ב-122:131 על אוקלהומה, לא ברור אם יחמיץ את האולסטאר. טריפל-דאבל 11 ברצף (44 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים) לכוכב הת'אנדר, שהפך למלך הסלים של המועדון. הניקס קטעו את הרצף השלילי, אורלנדו הביסה את שארלוט

טים פרייזר ניו אורלינס פול ג'ורג' אוקלהומה סיטי (צילום: רויטרס)
רגע הפציעה. דייויס מנסה לחסום את נואל(צילום: רויטרס)

 

האם אנתוני דייויס יחמיץ את משחק האולסטאר? זה בעיקר מה ששואלים בארה"ב, אחרי שסנטר ניו אורלינס נפצע הלילה (בין חמישי לשישי) בכתפו, במהלך ה-122:131 של הפליקנס על אוקלהומה סיטי.

 

לטבלאות ה-NBA

 


 

אחרי משחק הנפל שלו מול אורלנדו (שלוש נקודות ב-1 מ-9 מהשדה), דייויס רשם 14 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-16 דקות לפני שנפגע בכתף במהלך ניסיון חסימה על נרלנס נואל, רגע לפני ההפסקה. למחצית השנייה הוא כבר לא עלה, לבש אזרחי ויצא מהאולם. "דייויס? אני פה לדבר על מי ששיחק", סיפר מאמן הפליקנס, אלווין ג'נטרי, בסיום המשחק וביקש שלא להתייחס לשחקן שכזכור ביקש לעבור בטרייד אבל נשאר בלית ברירה בקבוצתו.

 

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי (צילום: רויטרס)
רצף הטריפל-דאבלים נמשך, אם זה מנחם אותו. ווסטברוק(צילום: רויטרס)

 

המארחת (33:26) הוליכה כבר ב-17 הפרש במהלך המשחק, אבל נזקקה בסיום ליכולת מצוינת של ג'וליוס רנדל כדי להנחיל לת'אנדר (20:37) הפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות. אוקלהומה צימקה עד ל-121:118 פחות משלוש דקות לסיום, אבל שלשה של רנדל החלה עוד בריחה של ניו אורלינס.

 

הפורוורד/סנטר סיים את הערב עם 33 נקודות, 11 ריבאונדים, שישה אסיסטים ושלושה סלי קלאץ' בשלוש הדקות האחרונות. ג'רו הולידיי הוסיף 32 נקודות ושבעה אסיסטים משלו.

 

טים פרייזר ניו אורלינס פול ג'ורג' אוקלהומה סיטי (צילום: AP)
טים פרייזר ופול ג'ורג' מחפשים את הכדור(צילום: AP)

 

וזה עוד מבלי שדיברנו על ראסל ווסטברוק, אולי כי הביצועים שלו הפכו לדבר שבשגרה. הסופרסטאר של אוקלהומה האריך את רצף משחקי הטריפל-דאבל שלו ל-11, הפעם עם הופעה יוצאת דופן: 44 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, אבל הוא גם פיספס שלשה חשובה כשקבוצתו פיגרה בחמש, דקה לבאזר. על הדרך, ווסטברוק הפך לשיאן הנקודות של הפרנצ'ייז בכל הזמנים (18,203), כשהוא עוקף את גארי פייטון שכיכב בזמן שהקבוצה עדיין שיחקה בסיאטל. פול ג'ורג' סיים עם 28 ונואל עם 22. אוקלהומה יכולה להתנחם בכך שצירפה עד תום העונה את מרקיף מוריס, ששוחרר מוושינגטון ביום האחרון של מועד הטריידים ב-NBA.

 

אטלנטה - ניו יורק 106:91

תגידו מזל טוב לניקס (47:11), שקטעו הלילה את רצף ההפסדים הארוך בתולדות המועדון (18) בעונה בודדת. ריצת 0:15 בפתיחת המשחק ורבע ראשון אדיר (13:28) עשו את העבודה. האורחת לא פיגרה אפילו פעם אחת כל הערב ומלבד פעמיים שההוקס השוו, לא היה ספק לגבי זהות המנצחת.

 

 

דניס סמית' ג'וניור הצטיין עם 19 נקודות, קאדים אלן וג'ון ג'נקינס הוסיפו 14 כ"א וניו יורק השיגה ניצחון ראשון מאז ה-4 בינואר - כמעט שישה שבועות. דוויין דדמון הוליך את ההוקס (39:19) עם 21 נקודות, טריי יאנג רשם 16 נקודות ו-11 אסיסטים.

 

אורלנדו - שארלוט 89:127

גם המג'יק (32:27) קטעו רצף ארוך - של 13 הפסדים לשארלוט. והם עשו זאת במשחק ענק,

כשהם מוליכים בהפסקה כבר ב-35 הפרש (!). טרנס רוס הוליך את המנצחת עם 21 נקודות, מאליק מונק קלע 16 להורנטס (30:27).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ראסל ווסטברוק
צילום: רויטרס
מומלצים