לא לבני גנץ

נתניהו: הימין חייב להתאחד, כולל אלי ישי

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש עם מובילי דעה בציונות הדתית והתייחס למו"מ לאיחוד מפלגות הימין ולראשונה הזכיר את אלי ישי: "להציל 6-7 מנדטים " (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישי, סמוטריץ' ובן ארי (צילום: תומר נויברג, יונתן זינדל, נועם פנטון רבקין, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד אמש (שני) עם מובילי דעה בציונות הדתית וקרא להם להשפיע לאיחוד הימין. לראשונה נתניהו הזכיר במסגרת האיחוד את יו"ר 'יחד' אלי ישי.

לדברי נתניהו: "בית היהודי, עוצמה לישראל, אלי ישי, האיחוד הלאומי - חייבים להתאחד על מנת להציל 6-7 מנדטים לגוש הימין. אסור לאבד את הקולות האלה כי בסוף זה או ממשלת שמאל או ממשלת ימין. הפיצול בימין יביא בהכרח להפסד בבחירות".

ראש הממשלה ציין כי הוא פועל כל העת לקדם את האיחוד בין מפלגות הימין: "לכן אני פונה אליכם ולכן אני מקיים שיחות טלפון ופגישות עם כל ראשי המפלגות הללו כדי להתאחד ולהתחבר. אף אחד מהם לא עובר את אחוז החסימה, חיבור ביניהם יביא 6-7 מנדטים לפחות. חיבור של אחד מהם עם הליכוד לא מוסיף מנדטים בסקרים שלנו ולכן זה לא משיג את המטרה".

נתניהו התחייב בפני הנוכחים במפגש, כי לא יקים ממשלה עם בני גנץ: "לא אלך לממשלה עם בני גנץ. אני ארכיב קודם כל את הקואליציה הזאת - ממשלת ליכוד לאומית, ממשלת ימין".

בתוך כך, אמש הודיעו ב'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי' כי ישננו התקדמות במגעים: "בישיבה שהתקיימה הערב בין צוותי המו"מ של האיחוד הלאומי והבית היהודי, נרשמה התקדמות במספר נושאים. הצוותים סכמו להמשיך המגעים מחר בבוקר על מנת להגיע בהקדם להסכם מלא וסופי, ולהביא בשורה של אחדות לציונות הדתית ולמחנה הלאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר