שתף קטע נבחר

באיראן הודו: "סעיד מולאי נאלץ להפסיד בכוונה כדי לא לפגוש את שגיא מוקי"

סוכנות הידיעות המקומית פרסמה ידיעה ובה דיווחה שהג'ודוקא נמנע מקרב עם הישראלי. גולשים איראנים צייצו: "המעשה הזה רק משרת את היהודים"

ההחלטה של הג'ודוקא האיראני, סעיד מולאי, לביים אתמול (ראשון) פציעה ברבע גמר גראנד סלאם פריז, ולהפסיד בכוונה ליריב קזחי על מנת שלא לפגוש את שגיא מוקי בשלב הבא, הפכה לשיחת היום בתקשורת האיראנית.

 

סוכנות הידיעות האיראנית IRNA הודתה כי מולאי הפסיד בכוונה ברבע הגמר: "מולאי נאלץ להפסיד כדי לא לפגוש את הציוני מהשטחים הכבושים של ירושלים", נכתב בידיעה.

 

ג'ודו  (צילום מסך)
הידיעה בסוכנות הידיעות האיראנית(צילום מסך)

 

במקביל, ברשתות החברתיות החלה ביקורת של איראנים על המהלך. אחד צייץ: "מה שמולאי עשה רק משרת את היהודים. היה אפשר לראות את הדמעות של מולאי ואת ראשו למטה. לעזאזל עם ההחלטות המוזרות האלה".

 

איראני אחר צייץ: "צריך לקחת הכל בפרופורציות. סעיד הוא לא האויב של ישראל והיה צריך להילחם עד הסוף. עד כמה המצב הזה יכול להימשך? אסור שתהיה הפרעה לספורט, זה פשוט מהלך מגוחך".

 

שגיא מוקי (צילום: אורן אהרוני)
מוקי. האם נזכה לראות אותו מתחרה מול מולאי בעתיד?(צילום: אורן אהרוני)

 

כזכור, מולאי עמד במקום ונתן ליריבו הקזחי להטיל אותו באיפון 18 שניות בלבד מתחילת רבע הגמר. בהמשך הוא הצליח "להבריא" וניצח יריב רוסי בקרב על מדליית הארד. זה לא הפריע לו לביים פציעה מיד עם סיום הקרב כדי לא לעלות עם מוקי על הפודיום.

 

זאת לא הפעם הראשונה שמלואי מבצע הצגה כזאת. גם לפני מספר חודשים בגראנד סלאם אבו דאבי הוא "נפצע" בחצי הגמר, לאחר שראה שמוקי העפיל לקרב על מדליית הזהב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סעיד מולאי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים