שתף קטע נבחר

שלום אביטן נגד אלונה ברקת: "שום דבר טוב לא נעשה בב"ש"

שחקן העבר יצא נגד הבעלים בתוכנית הספורט של ynet: "אין שחקנים שגדלו במועדון, יש פה הרס טוטאלי. לא יכול להיות שדבר כזה קורה בעיר עם 300 אלף תושבים. הכישלון גדול יותר מההצלחה"

 

המעבר של אלונה ברקת לפוליטיקה ממשיך להיות הנושא החם בכדורגל הישראלי וכנראה שגם יהיה כזה עד אחרי הבחירות בחודש אפריל. מי שהתייחס לנושא הוא שחקן העבר של הפועל באר שבע, שלום אביטן, שדיבר בתוכנית הספורט של ynet.

 

"חבל שגב כלכלי כזה נוטש את העיר, אבל מצד שני שום דבר טוב לא נעשה פה. אין המשכיות או שחקנים צעירים שגדלו במועדון, וזה יהיה בעוכרינו למשך הרבה זמן", ירה אביטן.

 

אביטן. לא מחבב יותר מדי את אלונה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אביטן. לא מחבב יותר מדי את אלונה(צילום: ראובן שוורץ)

 

שום דבר טוב? שלוש אליפויות.

"בליגה כל כך חלשה זה לא משנה אם אתה מקום ראשון או שני. אנחנו עדים לקבוצה כמו הפועל חדרה, שנמצאת בצמרת, אז אתה יכול להבין את מצוקת הכדורגל הישראלי"

 

אתה לא חושב שאלונה עזרה לקידום של העיר, של הקבוצה, של המועדון?

"אני בהחלט חושב שהיא תרמה, אבל במקביל אני חושב שנותר פה הרס טוטאלי. בעיר של 300 אלף תושבים אין שחקן אחד באר שבעי. אני חושב שהכישלון גדול יותר מההצלחה".

 

אלונה חוגגת (צילום: עוז מועלם)
ברקת. כנראה ששלוש אליפויות זה לא מספיק(צילום: עוז מועלם)

 

אתה אומר שאלונה נכשלה יותר מאשר הצליחה?

"אני אומר שאפשר לחלק את זה לשני חלקים. היא נתנה פה גב כלכלי יוצא מן הכלל וצריכים להודות בזה. מצד שני, נעשה פה הרס, שום בחור צעיר במחלקת הנוער לא עלה לבוגרים, שום הצלחה בנוער לא הייתה, אנחנו נשלם את המחיר עם הזמן, אלונה תעזוב את הפועל באר שבע. אולי יישארו לנו נעליים וטרנינגים, בשביל זה לא צריך מועדון".

 

ברק בכר צריך להמשיך בעונה הבאה או שהוא נכשל ולא צריך להמשיך בבאר שבע?

"ברגע שאלונה לא תהיה פה, אז כמובן ששחקנים איכותיים לא יגיעו כי זה מצריך הרבה מאוד כסף ואני חושב שמבחינה מקצועית הוא לא יכול להועיל בשום דבר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים