ורוד זה הצהוב החדש: הצבע שישלוט ב-2019

בבוקר אחד ישנו קונצנזוס המכתיר מגמה עיצובית כלשהי כאבן דרך, ובבוקר שאחרי, צצה אחת חדשה שהופכת את הקודמת לה ללא אקטואלית. לדוגמא: צהוב שייך ל-2018, וורוד, לעומתו, הוא הכי 2019 (בית וסטייל)

מינדי ויזל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עולם הטרנדים הוא עולם תמוה שכלליו חמקמקים ומסתוריים. עין לא מיומנת תתקשה לתפוס את הקו הדק והשברירי המבדיל בין הטרנדים החמים לאלו שחלפו מן העולם.

בבוקר אחד ישנו קונצנזוס עולמי המכתיר מגמה עיצובית כלשהי כאבן דרך המהווה השראה, ובבוקר שאחרי, צצה אחת חדשה שהופכת את אותה האופנה שסחפה את כולם, ללא אקטואלית, מיושנת ורלוונטית כשלג דאשתקד.

הנה דוגמא שתעשה לכם סדר:

כבר לא

זוכרים את הכורסא הצהובה או ההדום צהוב הרגליים שראינו בכל מגזין עיצוב שמכבד את עצמו? אני לפחות, נושמת לרווחה. הטרנד הכעור הזה מצא את מקומו אחר כבוד בסל המחזור של הטרנדים המאוסים שאנחנו לא צריכים לראות יותר. יש!

הכי כן

מי שעקף את הצהוב בהליכה ונותר עמנו גם ב-2019 הוא הצבע הוורוד. צבע של בנות בלבד? הכי לא! השנה נראה את הוורוד בשלל ווריאציות: בעיקר בוורוד מעושן, וורוד סגלגל ווורוד מלוכלך.

הגוונים הללו הולכים נפלא עם נגיעות של ברונזה ומתאימים כמעט לכל חלל. היופי הוא שעם מעט מחשבה ניתן לבחור לכל חלל את הגוון הוורוד המדויק לו שיהפוך אותו לחמים יותר או פחות, לפי הצורך.

כותבת המאמר היא מעצבת פנים המתמחה בתכנון ועיצוב חללים פרטיים ומסחריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר