הפוסט של נתניהו. "שקר" (צילום: חדשות)
הפוסט של נתניהו. "שקר" | צילום: חדשות

נתניהו טען שגנץ לא פוסל ממשלה עם הערבים, גנץ עולה להתקפה: היום (שישי) בצהריים העלה ראש הממשלה נתניהו לעמוד הפייסבוק שלו פוסט בו הופיע צילום מסך של כתבה מאתר "סרוגים" שבכותרתה הופיע ציטוט של יו"ר מפלגת חוסן לישראל, רא"ל במיל' בני גנץ, בו הוא אמר לכאורה כי הוא "אינו פוסל ישיבה בממשלה עם הערבים".

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות   

הערב, שעות לאחר הפרסום, יוצאת ממפלגתו של גנץ הכחשה נמרצת לדברים - ולצדה מתקפה על ראש הממשלה: "ראוי שביום קשה זה, ראש הממשלה יעסוק בניהול המדינה ובהגנת אזרחיה ולא בהפצת שקרים בטוויטר, באינסטגרם ובפייסבוק", נמסר ממפלגת חוסן לישראל שעות לאחר פרסום הפוסט. "גם בחירות יתנהלו כאן בכבוד ובאמירת אמת", הוסיפו במפלגתו של גנץ ודרשו את הורדת הפרסומים שכינו "שקריים" באופן מיידי.

בפוסט שהעלה נתניהו לעמוד הפייסבוק שלו ועורר את חמתה של מפלגת "חוסן לישראל", נכתב: "אחרי שאבו מאזן מעודד את גנץ, גנץ אומר שהוא לא פוסל ישיבה עם המפלגות הערביות. מה עוד צריך כדי להוכיח שהבחירה היא או ממשלת שמאל בראשות גנץ או ממשלת ימין בראשות נתניהו?". מאז פרסום הפוסט וצירוף צילום המסך של הידיעה, שונתה הכותרת באתר "סרוגים", וכבר לא מופיעה בה אמירה כזו של גנץ.