סמוטריץ’: “המדינה היתה צריכה לרעוד היום” • כבל: ליבי נשבר בתוכי

הנשיא רובי ריבלין על הרצח המזוויע של אורי אנסבכר הי"ד: ''הלב נשבר מול אבדן החיים בשיא ליבלובם והכאב גדול מנשוא" • רפי פרץ: ‏הרצח אמש בירושלים מזעזע את הלב ואת הנפש
אריה ריבקינד
ג' אדר א' התשע"ט / 08.02.2019 13:15

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב בצהרים על הרצח המזוויע של אורי אנסבכר הי”ד, בת ה-19  שגופתה אותרה אמש (חמישי) בעין יעל בירושלים.

“אני שולח תנחומיי למשפחת אנסבכר ולבית תקוע כולו על מותה ללא עת של אורי ז״ל”, אמר ריבלין. “הלב נשבר מול אבדן החיים בשיא ליבלובם והכאב גדול מנשוא. עשייתה הנדיבה של אורי למען האחר וטוב ליבה ימשיכו להאיר גם לאחר שאורהּ הגדול כבה”.

יו”ר האיחוד הלאומי, ח”כ בצלאל סמוטריץ’: ”הפרטים שכן ידועים על רצח אורי אנסבכר הי”ד מציירים תמונה מזעזעת ובלתי מתקבלת על הדעת. מדינת ישראל הייתה צריכה לרעוד היום כולה, ואני מקווה שצו איסור הפרסום הגורף לא הוצא רק כדי למנוע את זה”.

הוא הוסיף: ”דם יהודי בארץ ישראל לא יכול להיות הפקר! אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחה. יהי זכרה ברוך”.

השר אריה דרעי: “יחד עם כל עם ישראל אני חש זעזוע וכאב גדול מול המעשה הנפשע של רצח הנערה אורי אנסבכר ז״ל. אורי, כשמה כן היא, היתה מאירה לכולם במעשי חסד ואכפתיות. שולח תנחומים כנים למשפחת אנסבכר ולישוב תקוע כולו. יהי זכרה ברוך”.

יו”ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ: “‏הרצח אמש בירושלים מזעזע את הלב ואת הנפש. ליבי עם הוריה, משפחתה וחבריה של אורי הי”ד. סומך את ידי ומחזק את כוחות הביטחון שיביאו למעצרם של הרוצחים השפלים ולמיצוי הדין עימם. ארץ אל תכסי דמם”.

ח”כ מוטי יוגב: “אורי אנסבכר הי”ד, בת שירות יקרה, נרצחה באכזריות בידי בני עוולה בעת שיצאה לשוח ביער סמוך למקום שירותה. סומך על שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל וצה”ל שיביאו ללכידת הרוצחים. יחד עם זאת, חובה לומר, גם לנשיא ארה”ב ולצוותו מילימטר מארצנו לא יימסר לשליטתם של עם של רוצחים”.

ח”כ איתן כבל: “בין אירוע לאירוע בפריימריז שומע על הרצח המזעזע שאירע אמש ביער ליד ירושלים. בחורה צעירה בת 19 שנרצחת באכזריות. כאבא לארבע בנות וכאדם ליבי נשבר בתוכי. מכניס הרבה פרופורציות לשגרה היומיומית שלנו. ‘ארץ אל תכסי דמה ואל יהי מקום לזעקתה’. שנשמע בשורות טובות”.

מרשות השירות הלאומי-אזרחי נמסר: “אנו מרכינים ראש וכואבים את הרצח הטראגי והנפשע של בת השירות, אורי אנסבכר שהתנדבה במסירות במסגרת שירותה. זו הייתה שנת ההתנדבות השניה של אורי, במסגרתה ליוותה וחנכה באופן צמוד – נערים ונערות עם מוגבלויות בחברה ושימשה גורם דומיננטי ואהוב בקרב הנוער עמו עבדה ובקרב הממונים עליה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות