שתף קטע נבחר

הפתעה: הפרזנטור החדש של קסטרו - מוראט בוראן מ"הכלה מאיסטנבול"

השחקן בירקאי הארדל, המגלם את דמותו של האח הצעיר בסדרה הטורקית שהפכה ללהיט, יגיע לישראל - ויככב לצד רותם סלע בקמפיין החדש של קסטרו. לפי ההערכות, הושקעו בקמפיין מיליוני שקלים והצילומים יתקיימו בימים הקרובים. ומי יככב בקמפיין החדש של תאגיד המיחזור אל"ה? חסן נסראללה

זו היתה רק שאלה של זמן עד שחברה מסחרית תגייס לקמפיין פרסומי את אחד מכוכבי הלהיט שכבש את הישראלים - הסדרה "הכלה מאיסטנבול". והנה זה קורה. קסטרו השקיעה מיליוני שקלים בקמפיין חדש, הכולל את הפרזנטורית שלה רותם סלע כשלצידה יככב השחקן בירקאי הארדל (BERKAY HARDEL), המוכר בעיקר כמוראט בוראן, האח הצעיר בסדרה הפופולרית, שיגיע לצורך כך לישראל. ולהבדיל, בקמפיין חדש של תאגיד המיחזור אל"ה תככב דמות מוכרת אחרת - חסן נסראללה.

 

פרסומות הסופרבול 2019: כבר לא כל כך סקסיסטיות

ארגוני נשים נגד הפרסומת של תדיראן בכיכובו של מורגן פרימן

עם כיסוי ראש, בלי תחליפי חלב: כך נראות הפרסומות במגזר הדתי

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו  

 

הסדרה "הכלה מאיסטנבול" המשודרת בארץ בערוץ ויוה בהוט צברה לעצמה מאז עלתה בטורקיה לפני כשנתיים מיליוני מעריצים בכל העולם. במרכזה משפחת בוראן, משפחה עשירה ומכובדת. הדמויות המרכזיות הן אם המשפחה האלמנה – אסמה, וארבעת בניה. סיפור האהבה המרכזי שייך לפארוק - אוזג'אן דניז, שהוא הבן הבכור, לסוראייה - אסלי אנבר (שיגיעו להופעה בישראל באפריל הקרוב). מוראט, הצעיר מבין האחים, מצטייר כבן השובב והעצלן, אבל גם רומנטי במיוחד.

בירקאי הארדל (צילום: יח
בירקאי הארדל. בתוכנית גם מפגש מעריצים(צילום: יח"צ חו"ל)

 

אז מה גרם לקסטרו לבחור דווקא בו לקמפיין שלה? בקסטרו הוחלט להביא את הארדל לקמפיין ולא את דניז, בשל גילו של דניז, ובשל הייעוד של הקמפיין החדש, שמיועד לצעירים.

 

מקסטרו נמסר, כי סלע, אביב אלוש ועומר דרור, הפרזנטורים של קסטרו, ימשיכו כרגיל עם קסטרו ומתוכננים להם קמפיינים נוספים אחרים עם החברה להמשך העונה. בינתיים, הצילומים לקמפיין הקרוב של סלי והארדל יתקיימו בשבוע הבא, ומפגש מעריצים בהמשך. עלות הקמפיין והפרזנטורים מוערכת במיליוני שקלים.

 

נסראללה למען המיחזור

"נסראללה לא ממחזר. ואתם?" - זה הקמפיין החדש איתו יוצא היום תאגיד המיחזור אל''ה לעידוד מיחזור בקבוקים, בהשקעה של כחצי מיליון שקל. מנהיג חיזבאללה יהיה הדמות הראשונה, שייקח (מבלי ידיעתו...) חלק בקמפיין, ויופיע בשלטי חוצות. בהמשך ישתתפו בקמפיין דמויות נוספות ולא שגרתיות, כשלכל אחת מהן תירוץ טוב לכך, שהיא לא מצליחה למחזר בבקבוקים.

  

 

בשלטים מצוין כי נסראללה לא ממחזר כי הוא נמצא בבונקר שלו במשך 12 שנים. בנוסף הקמפיין יכלו פעילות דיגיטל ורדיו. משרד הפרסום יהושע TBWA היה אמון על הקריאייטיב, אסטרטגיה ומדיה.

נסראללה קמפיין תאגיד אל
נסראללה בקמפיין תאגיד אל"ה
  

מאל"ה נמסר, כי מסקר שנערך ע"י מכון מחקר שילוב עולה, כי-75% מהישראלים מצהירים על עצמם כי הם ממחזרים בקבוקי פלסטיק משפחתיים במיחזורית לעיתים קרובות, אבל באותו סקר גם נמצא שקיים פער בין המיחזור בפועל לבין כוונות המיחזור. מכאן הסיקו, כי הדרך של הבקבוק למחזורית נתקלת לא פעם בשלל תירוצים ומגבלות שמונעות מרבים וטובים להגיע למיחזורית.

 

לדברי נחמה רונן, יו"ר תאגיד המיחזור, "המחזוריות הפכו לתבנית נוף מולדתנו והן נמצאות בכל קרן רחוב ובכל מרכז מסחרי. מיחזור בקבוקים היא פעולה פשוטה וקלה שכל אחד מאיתנו יכול לעשות על הדרך, ולמרות זאת יש אנשים שלא ביקרו הרבה זמן או בכלל במיחזורית, בין אם מדובר מעצלות או סתם חוסר מודעות".

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: יח"צ חו"ל
בירקאי הארדל
צילום: יח"צ חו"ל
מומלצים