שתף קטע נבחר

מנואל פלגריני: "קלופ רגיל לנצח משערים בנבדל"

מנג'ר ווסטהאם כעס על אישור שער היתרון של ליברפול ועקץ את הגרמני בסיום ה-1:1 בין הקבוצות. מנג'ר הרדס על התוצאות המאכזבות לאחרונה: "אם רוצים אליפות חייבים להתמודד עם סיטואציות מורכבות"

מה קורה לליברפול? החבורה של יורגן קלופ סיימה אמש (שני) ב-1:1 מול ווסטהאם, רשמה תיקו שני ברציפות וראתה איך הפער ממנצ'סטר סיטי מצטמצם לשלוש נקודות בלבד.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

בזמן שברחבי הממלכה כבר מתחילים לתהות האם הרדס שוב הולכים להיחנק במאני-טיים, קלופ דווקא בטוח שקבוצתו לא תישבר תחת הלחץ: "כן אני בטוח בכך", אמר המנג'ר בסיום המשחק. "זה רגע לא פשוט, אבל אם רוצים את המקום הראשון בסיום העונה, אז צריך להתמודד עם סיטואציות הרבה יותר מורכבות מאלו איתן התמודדנו במשחק. גאה בשחקנים שנלחמים".

 

ליברפול  (צילום: AFP)
יורגן קלופ. כעס על השיפוט(צילום: AFP)

 

הגרמני הוסיף: "יש לנו 62 נקודות ורק הפסד אחד – אלו בהחלט נתונים מעודדים. אני רואה כבר כאלה שמתחילים לרחם עלינו - אין להם סיבה, אנחנו בסדר והכל מצוין".

 

ליברפול עלתה ליתרון משער של סאדיו מאנה שהובקע בנבדל, אך זה לא מנע מקלופ לעקוץ את השיפוט: "אחרי המשחק הבנתי שהשער שלנו הובקע מנבדל וכנראה שהשופט ידע זאת ורצה להחזיר להם".

 

  

מי שלא אהב את ההסבר היה מנג'ר הפטישים, מנואל פלגריני, שהחזיר את מנג'ר הרדס אחורה בזמן: "קלופ רגיל לנצח משערים בנבדל. הוא ניצח אותי כשאימנתי במלאגה משער שהובקע למרות נבדל של שבעה מטרים, ככה שהוא לא יכול להתלונן". פלגריני התייחס למשחק רבע גמר ליגת האלופות ב-2013, שבו הפסיד עם הקבוצה הספרדית 3:2 לדורטמונד של קלופ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
מנואל פלגריני, יורגן קלופ
צילום: AFP
מומלצים