"הוא ג'נטלמן וחתיך, ולא אכפת לי מהשמועות"

סלין דיון מתייחסת לנער השעשועים שלה, ליאם פיין ונעמי קמפבל רותחים וגם: הצצה לחיים הפוליאמורים של בלה ת'ורן

צילום: אינסטגרם // ברברה סטרייסנד והנכד הטרי. מותר לה להשוויץ

שלוש שנים אחרי מות בעלה, התייחסה השבוע הזמרת סלין דיון (50) לשמועות על האיש החדש שבחייה - פפה מונוז, רקדן בן 35. "אני רווקה", התעקשה בראיון למגזין "פיפל". "התקשורת אומרת, 'או מיי גאד, בעלה רק לאחרונה הלך לעולמו, ועכשיו יש לה גבר אחר'. אז אנא, עזבו אותי במנוחה. אנחנו רוקדים יחד, עובדים, אנחנו החברים הכי טובים. אז מובן שאנחנו מתחבקים ומחזיקים ידיים, ואנשים רואים את זה. הוא ג'נטלמן וחתיך, ולא אכפת לי מהשמועות".

 

העניינים זזים מהר בגזרת ליאם פיין ונעמי קמפבל. בקושי שבוע אחרי שהזמר בן ה־25 (אקס וואן דיירקשן) פלירטט באינסטגרם עם הסופר־מודל בת ה־48, השניים כבר נצפו יוצאים לדייט בלונדון. הם בילו יחד בהופעה של זמר ניגרי, נכנסו להיכל מדלת אחורית והסתגרו בתא VIP מבודד. אגב, הבדלי הגילים לא צפויים לשחק תפקיד, שהרי רק לפני קצת יותר משנה סיים פיין זוגיות מתוקשרת (פלוס תינוק) עם שריל קול, שלפני כעשור שפטה אותו כשהשתתף ב"אקס פקטור".

 

הוא כבר בן 40, אבל מתברר שאף פעם לא מאוחר עבור ג'ון לג'נד להתחיל ללמוד שחייה. "אני לא באמת יודע לשחות", חשף הזמר בטוויטר. "היום לקחתי שיעור שחייה ראשון מאז גיל 5. אבי למד לשחות בשנות השישים שלו, אז אני מרגיש שאני קצת מקדים את זמני". כשהשחיינית האולימפית קריסטי קוואל הציעה את עזרתה ללמד אותו ואת ילדיו לשחות, מיהרה אשתו של לג'נד, הדוגמנית כריסי טיגן, להשיב וכתבה: "וואו, אז אתם כולכם פשוט תשאירו אותי למות".

 

ברברה סטרייסנד היא סבתא גאה. הדיווה הנצחית מיהרה להשוויץ באינסטגרם בתמונה חמודה שלה עם יורש העצר בן השלושה חודשים, ווסטלין, כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של סבתא.

 

השחקנית בלה ת'ורן חשפה שהפסידה כמה וכמה אודישנים מאז יצאה מהארון לפני כשנתיים כביסקסואלית. ת'ורן בת ה־21, כוכבת ערוץ דיסני לשעבר, אמרה השבוע למגזין "גיי טיימס": "נתקלתי בכמה מקומות עם גישה שלילית לזה. מישהו אפילו התקשר לבטל את האודישן שלי מייד אחרי שיצאתי מהארון". כיום ת'ורן מנהלת במקביל שתי מערכות יחסים פתוחות: עם הראפר מוד סאן ועם אושיית הרשת טאנה מונגיו. "אני לא חושבת שמישהו מסוגל להבין את הקשר שלנו. כן, אנחנו צוחקים על פוליאמוריה, אבל זה מה שזה".

 


View this post on Instagram

A post shared by BELLA (@bellathorne) on

Nov 1, 2018 at 3:04pm PDT

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר