שתף קטע נבחר

איביץ' על השאלת חוזז: "מי יודע, אולי טעיתי"

מכבי ת"א תארח בראשון (20:30) את הפועל חיפה, והסרבי התייחס לוויתור על הקיצוני הלוהט: "היו לפניו מספר שחקנים שפתחו טוב יותר את העונה". גלזר: "הגשמתי חלום של כל ילד שמתחיל לשחק במועדון"

ביום ראשון (20:30) תארח מכבי תל אביב את הפועל חיפה, שתנסה להפוך לראשונה העונה שמנצחת את הצהובים. למרות פער של 21 נקודות בפסגה, המאמן, ולדימיר איביץ', מתייחס ברצינות ליריבה: "מחכה לנו משחק קשה וצריך להתכונן כמו שצריך כדי לנצח. אני מקווה שכל הפצועים יתאוששו במהרה ויחזרו לסגל".

 

לטבלת ליגת העל

 

איביץ' דיבר גם על מתן חוזז, שיפגוש את הקבוצה ממנה הושאל לחיפה: "זה נכון שהוא לא קיבל הרבה הזדמנויות. זה לא קרה בגלל שהוא לא מוכשר, אלא בגלל שהיו לפניו מספר שחקנים שפתחו טוב יותר את העונה, ולא הייתה סיבה להזיז אותם. מי יודע אולי טעיתי, זה קורה".

 

  (צילום: עוז מועלם)
ולדימיר איביץ'. טוב לו בקריית שלום(צילום: עוז מועלם)

 

הסרבי גם שלח עקיצה עדינה: "למה אתם לא שואלים אותי אותו דבר גם על איתן טיבי? הוא פתח לא טוב את העונה והמחליף שלו (שחר פיבן), לקח את הצ'אנס בשתי ידיים. זה הכדורגל.

 

גם דן גלזר נשאל על הדורסנות הצהובה: "כיף להיות קבוצה טובה ודומיננטית, אבל עובדים קשה כי ההמשכיות היא החשובה ביותר". הקשר גם דיבר על מקומם המרכזי של שחקני הבית העונה: "הגשמתי חלום של כל ילד שמתחיל לשחק במועדון. ידענו מה אנחנו שווים וברגע שקראו לנו בחזרה ידענו שניתן את הכל. יש חדר הלבשה מגובש עם שילוב טוב בין ותיקים וצעירים".

 

בנושא אחר, מכבי ת"א השאילה עד סיום העונה את מרסלו לאבס הפורטוגלית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי תל אביב ולדימיר איביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים