שתף קטע נבחר

אריק שיבק מונה למאמן בני הרצליה

המועדון, שנפרד מעופר ברקוביץ' כבר אחרי שבועיים, החזיר לקדנציה נוספת את שיבק שחתם לשנה וחצי: "המצב מצריך מאמץ משותף כדי לחזור למסלול הניצחונות"

זה לא לקח יותר מדי זמן. יום אחרי שנפרדו מעופר ברקוביץ', הודיעו היום בבני הרצליה על מינויו של אריק שיבק למאמן הקבוצה. מאמן נבחרת ישראל לשעבר חתם על חוזה לעונה וחצי וחוזר לקדנציה שלישית במועדון.

 

ברקוביץ' עזב את הרצליה כבר לאחר שבועיים בתפקיד בעקבות חילוקי דעות על הבאת שחקני חיזוק, ושיבק אמור להיות זה שיציל את הקבוצה מירידה. הקבוצה מהשרון עומדת על רצף של שישה הפסדי ליגה ומחזיקה במאזן הגרוע בליגת העל (11:4).

 

חוזר לקדנציה נוספת. שיבק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
חוזר לקדנציה נוספת. שיבק(צילום: ראובן שוורץ)

 

הבעלים לני רקנאטי אמר: "הרצליה יקרה ללבי ואין לי ספק כי אריק הוא האיש הנכון במקום הנכון להוציא את הקבוצה לדרך המלך".

 

שיבק עצמו התייחס למינוי ואמר: "אני חוזר למקום שאני מכיר וברור לי שהמצב מצריך מאמץ משותף של כל הגורמים כדי להחזיר את הקבוצה למסלול של ניצחונות".

 

שיבק בן ה-62 יגיע כאמור לקדנציה שלישית בהרצליה (אימן אותה גם ב-1999/2000). בעונה שעברה, בדצמבר 2017, הוא מונה למאמן הקבוצה אחרי פיטורי מיקי גורקה והצליח להשאיר אותה בליגה.

 

בשנים האחרונות המאמן הוותיק התרגל להגיע לקבוצות באמצע עונה. במהלך עונת 2014/15 הוא מונה למאמן הפועל אילת במקום דן שמיר והוביל אותה להופעה בגמר הפלייאוף, לאחר ניצחון 2:3 סנסציוני בסדרת חצי הגמר על מכבי תל אביב. לאחר מכן הגיע למכבי ראשון לציון באמצע עונת 2015/16 כמחליפו של שרון דרוקר וזכה עם הקבוצה באליפות המדינה. לפני שתי עונות הוא מונה למאמן מכבי תל אביב לאחר סיום העונה הרגילה בליגת העל במקומו של איינארס בגאצקיס, ולאחר סוויפ 0:3 על הרצליה בסדרת רבע הגמר הגיע הפסד למכבי חיפה בפיינל-פור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אריק שיבק
צילום: עוז מועלם
מומלצים