שלחו לך הודעה ומחקו? עכשיו אפשר לשחזר

אפליקציות חדשות מאפשרות לראות מסרונים ותמונות שמשתמשים התחרטו על שליחתם • אפליקציה הישראלית מסוג זה הורדה על ידי יותר מחצי מיליון משתמשים

אילוסטרציה // צילום: GettyImages

כמה פעמים קיבלתם הודעות שנמחקו תוך זמן קצר בלי שהספקתם לקרוא מה כתוב? מעכשיו תוכלו לדעת מה ניסו להסתיר מכם באמצעות אפליקציות ייעודיות, המובילה בהן היא אפליקציה ישראלית.

חשוב לציין שמדובר בשירות שנוי במחלוקת, כיוון שבאפליקציית ווטסאפ בחרו לאפשר למשתמשים למחוק הודעות, כדי להימנע ממבוכה ולאפשר להם להתחרט. כעת, יש לכולם את האפשרות לשחזר הודעות שנמחקו, ולעקוף את המחיקה.

Restory היא אפליקציה ישראלית שהורדה על ידי יותר מחצי מיליון גולשים, ומאפשרת לשחזר הודעות מחוקות על ידי מתן גישה לאפליקציה לכל הודעות הווטסאפ שלכם. כך, כל הודעה שמתקבלת נשמרת כביכול על ידי האפליקציה וכך היא "זוכרת" כל הודעה שהתקבלה. האפליקציה זכתה לציון של 4.1 מתוך חמש על ידי עשרות אלפי גולשים שדירגו אותה בגוגל פליי.

לאחרונה הוסיפו באפליקציה שחזור תמונות שנמחקו על ידי השולח, אפשרות שעשויה להדאיג לא מעט משתמשים ששלחו תמונות ומחקו אותן במטרה למחוק כל זכר להם ברשת.

אפליקציות נוספות הן WhatRemoved+ עם יותר ממיליון הורדות וציון של 4.4, ו-WAMR, אפליקציה נוספת המאפשרת לשחזר הודעות ותמונות שנמחקו. גם כאן מדובר באפליקציה שהורדה יותר ממיליון פעמים בקרב משתמשי אנדרואיד.

מתן אישור גישה להודעות לאותן אפליקציות, חושף את מידת הפרטיות שלכם ומאפשר לאפליקציות גישה לכל התכנים שנשלחים באמצעות הסמארטפון לחבריכם בוואטסאפ. לכן, מומלץ לחשוב פעמיים לפני הורדת האפליקציות ומתן ההרשאות.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר