שתף קטע נבחר

בית"ר: עידן טל יועמד לוועדת משמעת פנימית

במועדון לא אהבו את התנהלותו של הקשר לאחרונה, שבין היתר סינן "הכול מתנהל פה כמו שכונה". סבסטיאן ואסקס חתם

חם בבית"ר ירושלים. הקשר עידן טל יועמד בקרוב בפני וועדת משמעת פנימית, לאחר שבאימון הקבוצה בשבוע שעבר אמר לאחר תיקול עליו: "הכול פה מתנהל כמו שכונה", כך אישרו היום (ב') בבית"ר ירושלים.

 

במועדון גם כועסים על דרך התנהלותו של טל במהלך ה-0:0 מול הפועל פתח תקווה, כשהחליט על דעת עצמו לחזור ולהתיישב על הספסל לאחר שנשלח להתחמם. טל, כזכור, לא פתח בהרכב הקבוצה בשבת האחרונה, בשל סיבות מקצועיות.


טל. התנהגות שאינה מוצאן חן בעיני ההנהלה (צילום: עוז מועלם)

 

הקבוצה ערכה היום (ב'), אימון מסכם לקראת גמר גביע הטוטו מול הפועל רעננה ביום שלישי (19:45, איצטדיון ר"ג), בו נטל חלק גם סבסטיאן ואסקס. הקשר האורוגוואי אמר היום לאחר שחתם רשמית בקבוצה: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. ביומיים שאני בישראל, הספקתי להתעדכן על הקבוצה, על ההיסטוריה שלה ואף להכיר מספר שחקנים".

 

ואסקס הוסיף: "אני מכיר את פאולו דה לה האסה עוד מהתקופה שבה שיחקנו באוקראינה וביחד עם ויזה הם יעזרו לי להיכנס לעניינים". היום נערכה לו בדיקת MRI, אחרי שאתמול נתגלו אצלו שרידים של פציעה ישנה בברך. במועדון הבהירו כי השחקן נמצא בכושר טוב.

 

במהלך מסיבת העיתונאים שלקראת גמר גביע הטוטו, התייחס המאמן יצחק שום לצירפו של ואסקס, כשאמר: "היום הוא ערך אימון ראשון. יש לו רזומה טוב ואני מכיר אותו מהתקופה שהוא שיחק באודסה, אבל נצטרך לתת לו שבוע-שבועיים כדי שישתלב ויתאקלם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים