חילון טבריה

מסעדה בכשרות מהודרת פתחה בשבת; הכשרות הוסרה

מסעדת 'באזל' בטיילת טבריה, פתחה לראשונה בשבת קודש את שעריה. ברבנות מהדרין טבריה ובבד"צ חתם סופר פתח תקוה מיהרו להסיר את הכשרות מהמסעדה (חדשות, חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
טבריה. ארכיון (צילום: Lior Mizrahi/Flash9)

מסעדת 'באזל' בטיילת העיר טבריה, סמוך לכינרת, פתחה לראשונה בשבת קודש את שעריה. מאז הקמתה, המסעדה היתה פתוחה עד שעה לפני שבת ומצאת השבת, וכך גם מופיע באתר המסעדה ברשת. אך השבת, כאמור, המסעדה פתחה את שעריה הבוקר - בעיצומה של השבת.

ברבנות מהדרין טבריה ובבד"צ חתם סופר פתח תקוה הסירו את הכשרות מהמסעדה כבר הערב (מוצאי שבת), כך מאשר לנו משגיח המסעדה יוסף זאב, בנו של חבר הכנסת לשעבר ניסים זאב.

רב העיר פרסם הודעה בה נאמר כי "הוסרה ההשגחה ממסעדת באזל בטיילת של טבריה. עקב פעילותה בשבת. הודעה מסודרת תצא בע"ה מחר בבוקר. ידע הציבור ויזהר. משה צבי בוחבוט. רב ואב"ד עיה"ק טבריה".

רפאל טרבלסי, חבר מועצת עיריית טבריה מטעם 'הבית היהודי', אומר ל'כיכר השבת' כי "אם ההחלטה של בעל המסעדה היה מתקבלת ללא לחצים שונים, הייתי מקבל זאת בהבנה, אך לצערי ולפי מה שאני מבין מהסביבה הקרובה של העסק, אין כאן החלטה נקיה.

"בימים הקרובים אבדוק לעומק את השמועות שקיבלתי ואברר לאמיתות של הלחצים שהופעלו על המסעדה מצד גורמים פוליטיים ואם אכן השמועות יהיו נכונות, נדע לפעול בהתאם לחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר