שתף קטע נבחר

רונאלדו: "הורחקתי כי השופט ראה קצת דם"

הפורטוגלי של ריאל כבש צמד ב-0:2 על מלאגה, אך התקשה להשלים עם ההחלטה לשלוף לו אדום על פגיעה במטילגה: "אולי הוא נפגע כי הוא נמוך". פלגריני: "לא מרוצה מהיכולת"

בימים האחרונים עסקו במדריד בדבר אחד בלבד - מתי יגיעו השערים הראשונים של כריסטיאנו רונאלדו ב-2010? אמש (א') הוא סוף סוף נתן תשובה לשאלה, עת כבש צמד ב-0:2 של ריאל על מלאגה, אך בסיום, במקום לדבר על הכיבושים של הפורטוגלי, עסקו כולם בכרטיס האדום שספג בדקה ה-70 אחרי שפגע בפטריק מטילגה בפניו כשניסה לנער אותו מעליו.

 

 

"חבל שהשופט בחר להרחיק אותי על דבר כזה", אמר בסיום רונאלדו, שנכנס בסיום לחדר ההלבשה של היריבה והתנצל בפני מגן היריבה: "לא מוציאים על זה כרטיס אדום בשום מקום בעולם. למדתי באנגליה לנער מעליי שחקנים, כי לפני זה הצליחו לעצור אותי כך. לא היתה לי כל כוונה לפגוע בשחקן, אולי הוא נפגע כי הוא נמוך. נראה לי שהשופט נבהל כי הוא ראה קצת דם".

 

המאמן מנואל פלגריני העדיף להסתכל על היכולת הלא משכנעת של חניכיו ואמר: "לא הייתי מרוצה מהמשחק שלנו. כבשנו שני שערים יפים, אבל זה לא היה

מהמשחקים הטובים שלנו". על גוטי, שלראשונה מזה זמן רב, פתח בהרכב, אמר הצ'יליאני: "הוא החלים מפציעה והוצאתי אותו כי לא רציתי להעמיס עליו, אבל הוא יהיה חלק חשוב מהקבוצה".

 

רונאלדו אמר עוד: "זו בושה שהוא הרחיק אותי, כל מי שמבין בכדורגל יודע שלא ניסיתי לפגוע בו. אפילו דיברתי עם הבחור, ביקשתי ממנו סליחה והוא אמר שאני לא צריך להתנצל, כי הוא יודע שזה לא היה בכוונה. בחיים לא תקפתי אף אחד".

 

רונאלדו הוסיף לגבי עצמו: "אני אף פעם לא מנסה לעבוד על שופטים, אלא רק להתחמק מהשמירה עלי. גם ממנו ניסיתי לברוח ובגלל חוסר מזל פגעתי לו באף. זו היתה תנועה טבעית, אני אמנם מצטער שזה קרה, אבל מרגיש רגוע. צריך להיעשות צדק, כי אני לא בחור רע. אני רוצה לשחק תמיד ועכשיו אני כועס, כי במשחק הבא אסתכל על הקיר בבית כשלא אוכל לעלות על המגרש. אני לא מצפה ששופטים יגנו עלי, אלא רק שישרקו מה שהם רואים. יש דברים טובים בספרד, אבל גם דברים לא טובים. נותנים יותר מדי בעיטות ברגליים של שחקנים טכנים".

 

בצד השני של מדריד, שוב מנסים לאסוף את השברים אחרי שאתלטיקו הפסידה 1:0 לחאטפה. "אני מאוד מאוכזב מהחלק ההתקפי שלנו", הודה בסיום המאמן קיקה סאנצ'ס פלורס, "יש לנו מספיק שחקנים טובים שאמורים לדעת להחזיק את הכדור. היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות והם ניצלו הזדמנות אחת כדי לכבוש את שער הניצחון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים