סיפור של תעוזה וגבורה: דוד ביטון, תושב ירוחם, סב לשלושה גילה בלילה שדירתו עולה בלהבות בזמן שנכדיו ישנו בחדר הסמוך. הוא לא היסס, פרץ את הדלת הבוערת וחילץ את הילדים תוך כדי שהוא סיכן את החייו. הוא הצליח לחלץ את שלושת הנכדים שלו שנכוו מעט ולבסוף הבית נשרף לחלוטין. ביטון ושלושת הנכדים פונו לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה בב"ש ובריאיון שהעניק בתוכנית "חמש עם רפי רשף" הוא שיחזר את הרגעים הדרמטיים: "חילצתי את שתי הנכדות חזרתי חזרה לתוך הלהבות וחילצתי את הנכד השלישי".

כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות 

"הכל עבר בדקות, לא שמתי לב ולא חשבתי על כלום. אלוהים נתן לי את הכוח, רצתי לתוך החדר הורדתי את שתי הנכדות שלי חילצתי אותן ורצתי להביא את נכד השלישי, סיפר ביטון. "אז הגיע כיבוי אש והצליחו לכבות את השרפה. העיקר שהילדים בריאים ושלמים ותודה לכולם".

ביטון שיחזר את הדרך בה חילץ את נכדיו כשהוא ממש נלחם בלהבות. "האש כבר הגיעה לבית, יצאתי עם הגב והגנתי עליהם ומהאש. וכמו שעשיתי עם הנכדות עשיתי גם עם הנכד. אך הוא נכווה קצת בבטן. שמרתי עליהם בגוף שלי".

ביטון הוסיף כי נכדו בן השנתיים נכווה מעט ונכדתו השנייה נכוותה בידה. "אני נכוותי בידיים, באוזניים, בראש ובישבן", אמר. לדבריו הסיבה שהשריפה הייתה חזקה היא התלקחות של מספר פריטים דליקים בביתו: "היו אופניים חשמליים ועוד ציוד רב מפלסטיק והלהבות היו גדולות".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו