"כבר לא בית"

חברי הכנסת חיליק בר ואיתן ברושי פורשים מהחיים הפוליטיים

חבר הכנסת שהושמעו נגדו טענות לביצוע מעשים חמורים, מודיע כי לא יתמודד בפריימריז של מפלגתו, ואף יפרוש כליל מהחיים הפוליטיים. ח"כ חיליק בר נקט בצעד זהה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
איתן ברושי (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ח"כ איתן ברושי מודיע היום (רביעי) כי החליט שלא להתמודד בפריימריז על מקום במפלגתו 'העבודה', לקראת הבחירות לכנסת ה-21, בשל מצבו הרפואי.

גם חבר הכנסת חיליק בר, מזכ"ל מפלגת העבודה, הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.

"מאז ומתמיד אני חבר המפלגה, ותמיד הייתי נאמן לדרכה ולערכיה", פתח והסביר ח"כ ברושי, שכזכור הושמעו נגדו בשנה האחרונה טענות לביצוע מעשים חמורים.

בהודעת הפרישה, לא רק מ'העבודה' אלא מהחיים הפוליטיים בכלל, כתב ברושי: "צמחתי וגדלתי במחנה רבין ומה שתמיד עמד לנגד עיני הוא טובת המדינה ולאחריה ההתיישבות, החקלאות והמפלגה, מתוך השאיפה שישראל תהיה מדינה חכמה, צודקת ובטוחה, יהודית ודמוקרטית השואפת לשלום ושוויון".

"מצבה הנוכחי של מפלגת העבודה מדאיג אותי מאד ויש חשש האם היא תוכל לחזור להנהגת המדינה. קיים ספק האם מפלגת העבודה במתכונתה הנוכחית תוכל עוד להיות הבית של ההתיישבות והחקלאות, ויש לכך ביטוי במקומות המיועדים לנציגי המושבים והקיבוצים ברשימה לכנסת הבאה" - כפי שהיה ברושי עצמו.

קריאה להתפטרות ברושי, לאחר פרסום הטענות נגדו (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

וכאן עובר ברושי לתקוף את אבי גבאי: "אינני יכול להתעלם מהתבטאויותיו הקשות והבלתי אחראיות של יו"ר המפלגה כלפי, התבטאויות אשר בגינן השופט מתח עליו ביקורת קשה בדיון המקדמי שנערך בבית המשפט במסגרת תביעת הדיבה שהגשתי נגדו".

"בחודשים האחרונים", מגלה כאמור ברושי, "עברתי סדרת טיפולים רפואיים המחייבים אותי בעת הזו לתת עדיפות לסוגיית הבריאות. בנסיבות הקיימות ובתיאום עם משפחתי, החלטתי שלא להתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-21".

ח"כ חיליק בר, הפורש הנוסף (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כזכור, מוקדם יותר היום הודיעה גם חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין (העבודה) כי לא תתמודד בבחירות המקדימות במפלגתה, אך לגביה טרם ברור אם מדובר בפרישה סופית מהכנסת, משום שהיא אולי תצורף לאחת ממפלגות המרכז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר