שתף קטע נבחר

מוריניו מצא עבודה חדשה: ישמש כפרשן

המנג'ר המפוטר של מנצ'סטר יונייטד סיכם עם תחנת טלוויזיה מקטאר, יפרשן משחק מאליפות אסיה ואת ההתמודדות בין ארסנל לצ'לסי תמורת 135,000 אירו

חשבתם שז'וזה מוריניו ישאר מובטל הרבה זמן? הוא כבר מצא עבודה חדשה. המנג'ר המפוטר של מנצ'סטר יונייטד לא חוזר אמנם עדיין לאמן, אבל אם אתם צופים באליפות אסיה תוכלו לשמוע את הקול שלו שוב.

 

הפורטוגלי סיכם עם תחנת הטלוויזיה הקטארית Bein Sports וישמש ביום חמישי הקרוב כפרשן במשחק אותו היא תעביר בשידור ישיר מאליפות אסיה בין קטאר לערב הסעודית.

 

ז'וזה מוריניו במשחק (צילום: רויטרס)
ז'וזה מוריניו (צילום: רויטרס)

 

לאחר אותו משחק יפרשן מוריניו גם את המשחק בפרמייר ליג בין ארסנל לצ'לסי. על פי הדיווחים, ה"מיוחד" אמור לקבל פיצויים בגובה 20 מיליון אירו מהשדים האדומים וכעת אמור לקבל 135

אלף אירו עבור שתי הופעותיו כפרשן. בהנחה ששידור שני משחקים אורך כשש שעות הוא יקבל בסך הכל 22,500 אירו לשעה.

 

מאז שמוריניו פוטר רשמה מנצ'סטר יונייטד שישה ניצחונות רצופים בהדרכת המנג'ר החדש, אולה גונאר סולשיאר. בספרד פורסמו ידיעות לפיהן עשוי מוריניו לשוב לאמן את ריאל מדריד, למרות שסנטיאגו סולארי חתם בקבוצה עד 2021.

 

נשיא ה"לה ליגה", חאבייר טבאס: "זה יהיה לא רע אם מוריניו יחזור לספרד, הוא מאמן פנטסטי עם המון איכויות ואם הוא יגיע זו תהיה הצגה נפלאה, מי יודע באיזו קבוצה זה יקרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים